Bielenda, Skin Clinic Professional, Aktywny tonik korygujący anti-age do cery mieszanej i tłustej

Hej.
Nie wiem jak Wy ale ja nie wyobrażam sobie pielęgnacji swojej cery bez używania tonika, więc gdy mi się pewnego dnia skończył ten, który miałam, wybrałam się do drogerii zakupić jakiś inny i wybór padł własnie na ten.
Jak się spisał??


Profesjonalny kosmetyk do cery z niedoskonałościami, mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi.

● Redukcja porów i błyszczenia skóry
● Rozjaśnienie przebarwień
● Dodanie blasku i korekta jakości skóry

Działanie
Aktywny tonik korygujący skutecznie oczyszcza i odświeża cerę. Delikatnie i stopniowo złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu wyraźnie redukuje błyszczenie skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia. Doskonale wygładza zmarszczki, wyrównuje koloryt i pobudza skórę do regeneracji, nie podrażniając jej. Intensywnie nawilża już w fazie oczyszczania, profesjonalnie przygotowuje cerę na przyjęcie kremu lub serum. Zmniejsza zaczerwienienia, dodaje cerze blasku. Nie wysusza, przywraca skórze właściwy odczyn pH 5,5.

NISKOCZĄSTECZKOWY KWAS HIALURONOWY – najnowsza, najbardziej skuteczna forma silnego składnika nawilżającego, którego cząsteczki mają zdolność penetracji do głębokich warstw skóry. Dzięki temu skóra zostaje intensywnie nawilżona od wewnątrz – jest wyraźnie gładsza, jędrniejsza i bardziej elastyczna.

KWAS MIGDAŁOWY delikatnie złuszcza naskórek, działa antybakteryjnie, zwęża pory, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, zapobiega zatykaniu porów, rozjaśnia przebarwienia.

KWAS LAKTOBIONOWY złuszcza naskórek stymulując mechanizmy naprawcze skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków, wygładza i ujednolica koloryt cery, intensywnie nawilża.




Efekt

Świeża, gładka, matowa, rozświetlona cera. Pory zwężone, przebarwienia rozjaśnione, niedoskonałości zredukowane i mniej widoczne.



Stosowanie

Zwilż wacik tonikiem, oczyść skórę. Omijaj okolice oczu. Nie spłukuj. Stosuj codziennie rano i wieczorem lub w ciągu dnia jako zabieg odświeżający




Moja opinia:
Wygodna, bezbarwna buteleczka z wszelkimi informacjami na etykiecie, zamykana na zatrzask.
Posiada bardzo delikatny, aczkolwiek przyjemny zapach.
Nie wysusza, nie podrażnił, nie uczulił, nic złego mojej cerze nie zrobił a trochę się obawiałam, bo miałam maseczkę na noc z tej serii i po pewnym czasie, gdy jej użyłam moja skóra zrobiła się czerwona jak burak.. tu na szczęście wszystko było ok:)
Dobrze oczyszcza, a co najważniejsze zwęża pory:)
Z toniku jestem bardzo zadowolona i chętnie do niego wrócę, jak również kuszą mnie inne produkty z tej serii, chociaż teraz kuszą mnie też nowsze serie jak np z zieloną herbatą i kokosem:)



cena ok 15zł

3 komentarze:

  1. o z kokosem to mogłoby byc coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest bardzo zachwalana na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum z tej serii jest świetne! Tonik właśnie zamówiłam. Chcę też tę maseczkę całonocną, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)