Denko wrzesień 2017

Witajcie.
Koniec miesiąca, więc czas na podsumowanie oraz denko.
W tym miesiącu niestety rzadko tu byłam (nie będę się tłumaczyć..), w październiku postaram się pisać częściej.

Zużycia września nie są może imponujące ale zawsze to coś. Zostało mi jeszcze kilka kosmetyków napoczętych, które zużywam już jakiś czas, i myślę, że w październiku to mi się uda w końcu, więc październikowe denko będzie pewnie bardziej obfite:)






1. Selfie Project tonik- średnio się u mnie spisał...
Raczej nie kupię ponownie.

2. Novaclear Atopis płyn do mycia twarzy i ciała
Recenzja

3. Loreal maseczka z glinką- całkiem fajnie się u mnie sprawdziła.


4. Avon płyn do higieny intymnej- ogólnie byłam zadowolona z tych płynów ale niestety ten mnie zupełnie rozczarował, zresztą w ogóle mam zamiar z nich zrezygnować.
Nie kupię ponownie

5. Avon planet spa- pianka pod prysznic- ogólnie nie była zła, zapach po prostu cudowny, orzeźwiający, wszystko niby ok tylko jakoś nie potrafię się przekonać do pianek..


6. Avon planet spa ujędrniające masło do ciała- bardzo ładny zapach, dobrze nawilża, odzywia i faktycznie ujędrnia:)

KUPIĘ PONOWNIE

7. Vedara spring rozświetlające mleczko do ciała
recenzja

8. Joanna szamponetka- tu już chyba wiecie, skoro pojawia się praktycznie w każdym denku;)



9. Avon planet spa mgiełka rumianek i lawenda- mgiełka do pościeli- po prostu zakochałam się w niej i jej zapachu, już kupiłam kolejną buteleczkę (plus o innym zapachu również) i pewnie KUPIĘ PONOWNIE :))

10. Avon sparkly citrus- i tu mam mieszane uczucia, a jest to moja druga buteleczka.. zapach nadal bardzo przyjemny, cytrusowy ale trwałość tym razem znikoma :(( 
szukam czegoś o takim zapachu ale zdecydowanie trwalszego
Nie wiem czy kupię ponownie


Dopiero teraz widzę, że większość to Avon :D

A jak tam Wasze denko?

11 komentarzy:

  1. Ta mgiełka do pościeli mnie zaciekawiła! Muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denko sponsorowane przez Avon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Raz kupilam i zrezygnowałam, zupełnie nie dla mnie niestety :(

      Usuń
  4. Ta mgiełka z Avonu lawenda rumianek- cuuudo :D Zużyłam już kilka dobrych butelek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu była w promocji, skusiłam się i zakochałam:)
      Używam już kolejne opakowanie :)

      Usuń
  5. Znam Avon Sparkly Citrus i zapach faktycznie przyjemny, ale trwałość nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się nad tą mgiełką zastanawiałam, ale nie zamówiłam, z płynów do intymnej też już zrezygnowałam, wolę inne. Masło z PS lubię

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)