Denko maj 2017

Hej.
Dzisiaj czas na denko maja.
Zapraszam.






1,2 Avon szampon i odżywka do włosów nutri 5- przyznaję, że nie oczekiwałam jakiegoś szału od tych produktów ale zostałam mld zaskoczona. Oba produkty bardzo fajnie się sprawdziły na moich włosach i możliwe, że KUPię PONOWNIE


3. Piwny płyn do kąpieli- całkiem przyjemny produkt.

4. Eveline body glam argan
Recenzja

5. Luxury Paris balsam z drobinkami złota
Recenzja


6. Avon płyn do higieny intymnej- jak już mówiłam lubię te płyny, ale akurat zapach tego nie przypadł mi do gustu (coś jakby różany, a ja nie lubię różanych zapachów)

7. Bielenda witaminowy olejek pod prysznic
w skrócie ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM!!! A ZAPACH REWELACJA:)
KUPIĘ PONOWNIE

8. Avon mgiełka do ciała jeżyna i wanilia- mgiełki lubię, mam w domu kilka i zamawiam kolejne (na upały w sam raz) tu wersja "świąteczna", jak będą w tym roku to KUPIĘ PONOWNIE


9. Ziaja bloker- używałam na zmianę z Rexoną- nawet dawały radę ale teraz poszukam czegoś jeszcze mocniejszego..

10. Deofeet krem do stóp- całkiem ok.


Tutaj 2 błyszczyki Virtual oraz tusz Kobo- lubiłam te produkty ale niestety zdążyły się już przeterminować.. 

Znacie te produkty, które udało mi się zużyć w maju?

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię bloker Ziaji. Dzięki niemu mam niemalże brak problemu z potliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten piwny płyn pamiętam, był świetny. Miałam jeszcze od nich szampon i odżywkę, b.byłam zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)