Eveline Body Glam Argan luksusowy jedwab do ciała

Hej.
Dzisiaj krótko opowiem Wam o pewnym produkcie do pielęgnacji ciała..



Innowacja! LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ – luksusowa pielęgnacja

przywracająca skórze jedwabistą gładkość!

LEKKA FORMUŁA BŁYSKAWICZNIE SIĘ WCHŁANIA!

Arganowy balsam do ciała o jedwabistej konsystencji sprawia, że skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku. Nowatorska formuła z unikalną kompozycją składników aktywnych działających w synergii z olejkiem arganowym doskonale nawilża, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry, nadając jej piękno, blask i młody wygląd.

Lekka formuła błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ gwarantuje natychmiastowe rezultaty.






Moja opinia:
Jedwab znajduje się w bardzo eleganckiej buteleczce z niezawodną w użyciu pompką.
Produkt jest dość rzadki, przyjemnie pachnie- nie wiem czemu ale mi przypomina odrobinę zapach gruszki ;) Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy na skórze. Zapach zostaje z nami na dłużej.
Co jeszcze?
Delikatnie nawilża i odżywia skórę.
Ja polubiłam ten produkt, zresztą jak wiecie produkty Eveline do pielęgnacji ciała bardzo często u mnie goszczą i własciwie chyba jeszcze nigdy nie trafiłam na żadnego "bubla".



2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)