Palmer's Specjalistyczne serum do twarzy na noc Skin Therapy Oil

Hej.

Jak mija weekend
Znacie Palmer's? ja niedawno miałam okazję poznać i dzisiaj właśnie o produkcie tej firmy.



Od producenta:
Specjalistyczne serum do twarzy

To wielozadaniowy produkt z cennymi dla skóry olejkami, czystym masłem kakaowym, retinolem i witaminą C. Moc 10 naturalnych olejków (olejek ze słodkich migdałów, olejek sezamowy, olejek kokosowy, olejek Makadamia, olejek morelowy, olejek z pestek winogron, olejek arganowy, olejek różany, olejek z Lnicznika siewnego, olejek słonecznikowy) bogatych w witaminy i składniki odżywcze wygładza, nawilża, tonuje koloryt skóry i rozjaśnia przebarwienia. Retinol i witamina C spowalniają procesy starzenia i działają przeciwzmarszczkowo. Lekkie, nietłuste serum szybko się wchłania, a kompleks Cetesomate-E® pomaga skórze zaabsorbować wszystkie odżywcze składniki.
Przeznaczenie:
Serum do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym do stosowania na noc.
Działanie i cechy produktu:
- olejki wygładzają, nawilżają, tonują koloryt skóry i rozjaśniają przebarwienia
- retinol i witamina C spowalniają procesy starzenia i działają przeciwzmarszczkowo
- skóra wygląda młodziej, jest rozświetlona i jędrna
- produkt hipoalergiczny, testowany dermatologicznie, bez parabenów i ftalanów.




Moja opinia:

Opakowanie- najpierw jest to ładny kartonik z wszelkimi potrzebnymi nam informacjami. Kolejnym opakowaniem jest buteleczka wykonana z ciemnego szkła oraz z wygodną w użyciu pipetą. Buteleczka o poj 30ml. Zarówno kartonik, jak i buteleczka posiadają dość prostą ale miłą dla oka grafikę.

Konsystencja, kolor, zapach- jak sama nazwa wskazuje jest to ciecz z olejkami czyli serum jest dość tłuste. serum jest koloru delikatnie żółtego i o delikatnym, przyjemnym zapachu.

Serum łatwo się rozprowadza, i mimo iż jest tłuste nawet u mnie w miarę szybko się wchłania za co duży plus. 
Jest bardzo wydajne, już kilka kropli wystarczy by pokryć całą twarz.Ja używam już ponad miesiąc i nadal mam ponad połowę buteleczki.

Produktu tego używam na noc.

Działanie i efekty- tak, na całe szczęście po tym produkcie już widzę efekty:) skóra jest dobrze nawilżona, odżywiona, gładsza, rano (mimo ciężkiej nocy) wygląda na wypoczętą, jest bardziej jędrna, o bardziej jednolitym kolorycie.

Jestem bardzo zadowolona e efektów i jestem ciekawa innych produktów Palmer's :)



A Wy znacie produkty 


12 komentarzy:

  1. oj z chęcią bym się na niego skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach wypróbować jakiś balsam tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzą produkty do ciała, bo podobno są super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Palmers, na razie mam tylko balsam na rozstępy, ale chętnie sięgnęłabym po serum lub olejek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie! Bardzo lubię kosmetyki od Palmers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój pierwszy kosmetyk ale chętnie skuszę się na kolejne:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt. Obawiałabym się jednak zapychania.

    OdpowiedzUsuń
  7. za leniwa jestem na takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki. Ostatnio jedyne serum, jakiego używam, to serum hialuronowe z Norela.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale brzmi na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)