Naturalne mydło solankowe w płynie White Flowers

Hej:)

O pewnym mydełku w płynie dzisiaj parę słów:)

Naturalne, prawdziwe mydło bez dodatku sztucznych detergentów. Przede wszystkim nie zawiera najczęściej spotykanego w kosmetykach do mycia SLS - Sodium Laureth Sulfate . Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Dzięki zawartości  wody z Morza Martwego o dużym stężeniu soli, jest bogate w makro i mikroelementy. Sól zawarta w mydle ma działanie  antybakteryjne i przeciwgrzybiczne. Przy regularnym stosowaniu skóra będzie gładsza, bardziej miękka, a drobne niedoskonałości zredukowane. Mydło solankowe doskonale sprawdzi się również w codziennej pielegnacji dłoni, szczególnie narażonych  na niekorzystne czynniki zewnętrzne. DO MYCIA I PIELĘGNACJI CAŁEGO CIAŁA. DO KAŻDEGO RODZAJU CERY, RÓWNIEŻ WRAŻLIWEJ I PROBLEMATYCZNEJ.







Moja pinia:
Mydełko znajduje się w bezbarwnym opakowaniu z wygodną w użyciu pompką, która się nie zacina i nie sprawia żadnych problemów podczas użytkowania.
Produkt jest koloru perłowego i o pięknym, delikatnym zapachu, mnie osobiście przypomina on wakacje na wsi.. to były cudowne czasy, zapach jest czysty, świeży.
Mydełka używałam nie tylko do rąk (jak większość) ale również i do twarzy. Nie wysuszyło ono skóry, a nawet wydaje mi się, że odrobinę poprawiło jej wygląd. Nie podrażniło mnie.
Dobrze oczyszcza, jest delikatne. Wydajne. 
Mnie przypadło o gustu.



7 komentarzy:

  1. Skusilabym sie w ramach żelu pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  2. O... bardzo interesujący kosmetyk :)
    p.s podoba mi się u Ciebie, obserwuję i zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe mydełko :) Chętnie wypróbowałabym na sobie, zwłaszcza do mycia twarzy - moja skóra jest teraz bardzo wrażliwa po kuracjach na trądzik i potrzebuje czegoś delikatnego do oczyszczania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna kusi mnie to mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie i ja bym się z nim poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też fajnie sprawuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)