Denko sierpień 2015

Witajcie po przerwie :)
Dzisiaj pora na denko.


1. Palette deluxe- bardzo dobrze i równomiernie pokrywa włosy, nie śmierdzi ogólnie byłam bardzo zadowolona, jedyny minus to to, że kolor wyszedł bardzo ciemny niestety. Minął miesiąc od farbowania, miałam już nie skusić się na ten kolor ale czas odświeżyć kolor i zakryć siwe włosy i jednak ponownie się zdecydowałam na ten odcień:) 
KUPIĘ PONOWNIE
2. L oreal Elseve- Bardzo fajny szampon, wydajny itp
KUPIĘ PONOWNIE

3. Szampon uzdrowiskowy dr Duda
recenzja 

Nie wiem czy kupię

4. Marion zabieg laminowania- u mnie się nie sprawdził
NIE KUPIĘ PONOWNIE


5. Bezalkoholowy Oczyszczający tonik micelarny Laser Precision Eveline
recenzja
KUPIĘ

6. Kolagen z elastyną
recenzja 
Nie wiem czy kupię

7. Kosmed Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci
recenzja
KUPIĘ

8. Murier Acne action Asr+
recenzja
NIE KUPIĘ

9. GorVita, Żel ze świetlikiem i kolagenem 
recenzja
KUPIĘ

10. Granatapfel Straffende Pflegemaske maseczka ujędrniająca
recenzja
Nie wiem czy kupię

11. Weleda krem do rąk z olejkiem rokitnikowym
recenzja
Nie wiem czy kupię


12. Body Club - niestety nie urzekł mnie
NIE KUPIĘ PONOWNIE

13. Avon żel o zapachu jagoda i orchidea- polubiłam go:)
KUPIĘ PONOWNIE

14. Soraya antyperspirant- cudowny cytrusowy zapach, działanie w miarę dobr
Nie wiem czy kupię ponownie 

15. 2 słoiczki po produktach  The Secret Soap Store o zapachu grejpfruta
recenzja 
jeśli będą dostępne KUPIĘ maskę do ciała :)

16. Playboy play it lovely balsam do ciała- uwielbiam ten zapach i balsam również polubiłam, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i pięknie pachnie
Nie wiem czy w innej wersji (takiej w tubie nie widziałam nigdzie) jest taki sam ale chętnie wypróbuję:)
KUPIĘ PONOWNIE

17. Eveline Serum MEZO PUSH-UP 4d serum do biustu 
recenzja
KUPIĘ PONOWNIE


18. Pierwsze opakowanie Neoglandyny- recenzja będzie jak skończę kurację;)

19. Greenovita Młody jęczmień od Longverti
Recenzja 

Używając poprzednie opakowania systematycznie pijąc widziałam efekty, przy tym opakowaniu zabrakło mi systematyczności dlatego 
Nie wiem czy kupię - jeśli nauczę się systematyczności, możliwe, że kupię



I inne...


Uff sporo tego jednak się nazbierało:)

Znacie te produkty? 

11 komentarzy:

  1. Balsam z Palyboy miałam może nie nawilża za dobrze, ale ślicznie pachnie :) Szampon z L'oreal też dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam żel pod prysznic Jagoda i Orchidea od Avon zapach mnie urzekł. Ja kupuję zawsze mgiełkę o takim zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam cały komplet o tym zapachu, mgiełkę powoli już kończę :)

      Usuń
  3. dużo z nich znam ;) ja też mam zawsze problem z farbą :) kiedyś wybrałam sobie dość jasny kolor a wyszedł bardzo ciemny ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko :) muszę w końcu spróbować tego młodego jęczmienia, bo mam ciągle nieotwarte opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne denko. Farb z palette bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. już sobie pomyślałam, Matko dwa razy w miesiącu farbujesz włosy? A później przedumałam, przedumałam i stwierdziłam że sama używam dwóch bo mam gęste włosy :P Sporo produktów:) kilka znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 opakowania (i bardzo dobrze, że tyle miałam) bo mam dość długie włosy, a tą farbę i taki kolor miałam pierwszy raz dlatego nie wiedziałam jak wyjdzie i postanowiłam położyć go na całe włosy, całe szczęście że tak zrobiłam bo kolor wyszedł bardzo ciemny i zupełnie inny niż miałam :D

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)