Borowinowy eliksir z rozmarynem BingoSpa

Witajcie.
Dzisiaj zapraszam na kolejną recenzję produktu od http://bingospa.eu/ dla odmiany będzie o produkcie do kąpieli :D


Substancje organiczne zawarte w borowinie kwasy huminowe, białka, enzymy, estrogeny i związki bituminowe powodują regenerację naskórka i uszkodzonych tkanek, a także zwiększenie ukrwienia skóry oraz uaktywniają reakcje, które powodują wzrost metabolizmu komórkowego. 
Wyciąg z rozmarynu ujędrnia i pobudza odnowę skóry.

Po kąpieli skóra jest gładka jak aksamit.

 Pojemność  500ml 




Moja opinia:
Płyn o pięknym bursztynowym kolorze znajduje się w bezbarwnej butelce, dzięki czemu wiemy ile pozostało nam zawartości. Butelka zakręcana o poj 500ml, więc dość spora, o prostym ale bardzo miłym dla oka wyglądzie.
Eliksir bardzo ładnie pachnie, dobrze się pieni. Jako, że obecnie posiadam tylko prysznic, używałam go jako "żelu" pod prysznic i również bardzo fajnie się sprawdził, jednak myślę, że jako płyn do kąpieli byłby jeszcze lepszy;) Relaks w wannie z tak ładnie pachnącym umilaczem to jest to, co człowiekowi potrzeba po ciężkim dniu:)
Dobrze myje, nie podrażnia, nie wysusza skóry. 
Wydajny.


cena: 12,00 zł

10 komentarzy:

  1. ja uwielbiam takie umilacze....z BingoSpa jeszcze nie miałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki z Bingo Spa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bingo muszę wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie używam borowinowego mydła w płynie od BingoSpa. Zapach mnie trochę drażni, szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy :) szkoda, że nie mam wanny...

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym spróbowała póki mam jeszcze wannę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonują mnie produkty tej marki, poza peelingiem do twarzy z kwasami, który uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)