Testowanie z BingoSpa czas zacząć

Witajcie:)
Jak pewnie większość z Was wie BingoSpa organizuje co jakiś czas akcje testowania, niedawno także było coś takiego, zgłosiłam się i tym razem się udało:))
Do testów mogłam wybrać sobie kosmetyki do 50zł.

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka, oto co będę testować:


Borowinowy eliksir z rozmarynem BingoSpa 500ml
Brzoskwiniowy krem pod prysznic z witaminą A 500ml BingoSpa


Sól do stóp ze skłonnościami do pocenia BingoSpa 550g
saszetka Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką BingoSpa

Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną BingoSpa


                             

Znacie któryś z tych kosmetyków???

Komu jeszcze z Was udało się załapać do testów? :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje, mi też udało się załapać do testów, ale jeszcze czekam na swoją paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. My się nawet nie zgłaszałyśmy bo i tak marne szanse miałyśmy. Produktów kilka już miałyśmy ale tych akurat nie. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej a ja nie wiedziałam o testach

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre znam i gratuluję ! Oraz życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się dostałam w tamtym kwartale :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, daj znać co się u Ciebie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczuszka, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)