Noni Care Nawilżający krem do twarzy,

Witajcie.
Dzisiaj recenzja pewnego kremu, który skończyłam jakiś czas temu ale zapomniałam o nim napisać:P
Krem ten wraz z innymi kosmetykami (o niektórych już pisałam) otrzymałyśmy na spotkaniu w Rybniku od

Od producenta:
Krem nawilżający o delikatnej konsystencji zawierający unikalną kombinacje witamin, aminokwasów i mikroelementów pochodzących z soku Noni (Morinda citrifolia), ekstraktów z aloesu i grejpfruta, a także oliwy z oliwek i oleju awokado. Charakteryzuje się przedłużonym 24h działaniem nawilżającym oraz silną aktywnością przeciwwolnorodnikową.

Przeznaczony dla kobiet powyżej 25 roku życia.

Kosmetyk posiada certyfikat BDIH
Kosmetyk został stworzony na bazie ekologicznych składników certyfikowanych
przez międzynarodową organizację BDIH, co gwarantuje ich naturalność i przyjazność
dla skóry i środowiska naturalnego.

Formuła wolna od: składników pochodzenia zwierzęcego, PEG, parabenów, parafiny, olejów mineralnych, syntetycznych barwników i aromatów.

Składniki aktywne:
- sok z owocu Noni (Morinda citrifolia)
- oliwa z oliwek i awokado
- ekstrakt z aloesu i grapefruita





Moja opinia:
Krem znajduje się w bardzo wygodnej tubce, w miłej dla oka kolorystyce (ja bardzo lubię tego typu kolorki,a teraz na wiosnę jak najbardziej są wskazane), zamykanej na klik. Tubka jest dość miękka i bez problemu wydobędziemy z niej odpowiednią ilość kremu, a tego wystarczy naprawdę niewielka ilość, ponieważ jest on bardzo wydajny.
Konsystencja jest bardzo fajna, ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka, lekka, nie zapycha porów. 
Krem bardzo ładnie owocowo i orzeźwiająco pachnie (u mnie za to duży plus). 
Tak jak już wspomniałam wyżej krem ten jest bardzo wydajny, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania (u mnie prawie żaden krem nie chce się szybko wchłaniać, więc ten ma kolejny duży plus za to u mnie) i co najważniejsze NIE pozostawia tłustej warstwy na skórze !! 
Na początku stosowania zauważyłam po nałożeniu efekt delikatnego ściągnięcia i napięcia skóry ale z czasem stawał się on coraz mniejszy.
skóra stała się dobrze odżywiona, nawilżona, ładniejsza, miła w dotyku.

U mnie krem ten sprawdził się bardzo dobrze. 
Jak najbardziej go polecam.





Cena:26,00 zł

Dostępne również w aptekach DOZ 

7 komentarzy:

  1. Przyznam, ze pierwszy raz widzę go na oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polubiłam Deluxe +40, Intensive leży jeszcze w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krem jest świetny! Pisze o nim właśnie recenzję :P ja go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego kosmetyku ale za to znam noni. Noni polecam kazdewmu bo to samo zdrowie, doslownie czyste zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ten krem też ściągał skórę, ale efekt ten nie mijał i niestety robił to nawet pod koniec opakowania. Dużo lepiej spisywał się w połączeniu z serum z tej samej serii. Za to krem pod oczy sprawdza się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)