Przesyłki z całego tygodnia- gadżety czy makulatura? :P

Witajcie:)
Na razie luźniejszy post z przeglądu poczty z całego tygodnia:)

Jak myślicie czego tym razem dostałam więcej? gadżetów czy makulatury?

Podpowiem, że pisałam bardziej do urzędów itp- polowałam np na długopisy- chociaż mam ich sporo:D (pisałam tam, gdzie widziałam, że wysyłają) ale niestety mi trafiła się tylko....

Więc sami rozumiecie, że nie ma nawet sensu zakrywać skąd przyszły te przesyłki:)

1.

  • smycz
  • długopis
  • przypinka:)

 2.

  • informator
  • długopis
  • mazak/ zakreślacz w moim ulubionym kolorze:D


3. Kupony payback..


4. 2 foldery

5. Mapka.

6. Foldery..

Jak ja "lubię" makulaturę:D

22 komentarze:

  1. Ja nie lubię makulatury :P ale ten zakreślacz i długopis się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tak źle... pierwsze dwie bardzo fajne :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakreślacz bym przygarnęła;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię takie przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakreślacz i przypinkę bym przygarnęła :P
    Już dawno nie dostawałam takich gadzetów, nie wysyłam maili :>

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie rozpałka na ognisko :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym nie wiedziała co z tym zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, taki mazak chętnie bym też przygarnęła, a i długopisami bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak też bym nie pogardziła długopisem i mazakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. długopisów nigdy dość :P coś o tym wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakreślacz super :D Ja swoją kolekcję makulatury wywiozę w przyszłym tygodniu na działkę i upiekę na nich kiełbaski :D Mapy jak na razie zostawię... Po jakiejś apokalipsie mogą być cenne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawe gadżety, ale ja staram się nie kolekcjonować takich rzeczy, bo mam ich za dużo, a niczego nie potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dziś z Wadowic dostałem :)troszkę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zbieram foldery z miejsc, które odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)