Majonezy Kętrzyńskie recenzja....... i konkurs!!!

Witajcie:)
Dzisiaj parę słów o majonezach Kętrzyńskich:)
Jak wiecie jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od http://credopr.pl/



Dzisiaj przyszedł w końcu czas na recenzję majonezów

 Historia firmy „MAJONEZY” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno Handlowa w Kętrzynie swoimi korzeniami sięga roku 1945.
Wtedy na bazie poniemieckiej palarni kawy powstał zakład o zbliżonym profilu produkcji, gdzie niewielka, bo 12-osobowa załoga, rozpoczęła palenie kawy zbożowej i naturalnej. Zakład nosił wówczas nazwę „Kętrzyńska Palarnia Kawy Zbożowej”. W roku 1958 zakład przyjął nazwę Zakłady Wytwórcze CZSS „Społem” w Kętrzynie. W tym okresie firma ulega gruntownej modernizacji i przebudowie stając się zakładem produkcji koncentratów spożywczych. Główny profil produkcji stanowiły budynie, kisiele, galaretki, aromaty do ciast, proszek do pieczenia.

Byliśmy czwartą firmą w Polsce produkującą majonez.
W roku 1962 uruchomiono w naszej firmie linię do produkcji majonezu na skalę przemysłową. Byliśmy czwartym zakładem produkującym majonez w Polsce. W roku 1973 uruchomiono produkcję koncentratów ciast takich jak Piernik kętrzyński, Babka cytrynowa, domowa, piaskowa, makowa.



Cóż mogę powiedzieć? Majonez jest bardzo pyszny, co dla mnie ważne- nie czuć w nim octu. Majonezu tego użyłam do sałatki jarzynowej (niestety szybko zniknęła i nie zdążyłam zrobić zdjęcia). Konsystencja jest gęsta . Jedynym minusem jest dostępność produktu- nie znalazłam go w żadnym sklepie.





Majonez Kętrzyński o smaku czosnkowym również jest bardzo gęsty, o kolorze śnieżnobiałym:) tego majonezu używałam jako dodatek np do jajek gotowanych na twardo. Mimo, że nie przepadam za bardzo za czosnkiem, nie przeszkadzał mi jego smak w tym majonezie:) Niestety ma też jeden minus j.w.- nie znalazłam go w żadnym sklepie.

Ogólnie mówiąc- jeśli znajdziecie go w jakimś sklepie, nie wahajcie się bo naprawdę warto wypróbować, a teraz na zbliżające się święta będzie super dodatkiem do różnych potraw:)


KOCHANI NIE ZAPOMNIJCIE ZGŁOSIĆ SIĘ DO KONKURSU, JUŻ NIEWIELE CZASU ZOSTAŁO!!!

http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/04/zapraszam-na-eco-rozdanie.html


7 komentarzy:

  1. Oj w tej materii jestem zasadnicza :] Jak majonez to tylko Kielecki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te majonezy są naprawdę pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie jadlam ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. majonez miałam, używałam i byłam zachwycona jego konsystencją i smakiem. Wiele majonezów nam powszechnie i ogólnie znanych ma wiele do życzenia w stosunku do tego majonezu...

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz tylko ten majonez kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te majonezy: czosnkowy i chrzanowy, czosnkowy najbardziej polubiłam, można z niego robić fajne sosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten majonez :D
    czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)