Denko 06. 2019

Hej.
Czerwiec był to bardzo intensywny miesiąc w pracy, pracowałam po 12-17 godzin na dobę, więc nie było czasu na zużywanie kosmetyków ale mimo wszystko trochę się udało dobić do dna, z czego się bardzo cieszę bo robi się w końcu trochę miejsca na półkach:)
Postawiłam sobie na ten miesiąc wyzwanie- zużywanie próbek i produktów w saszetkach, próbek mam sporo, czas się tego pomalutku zacząć pozbywać, zobaczymy pod koniec miesiąca jak się to uda :)

A teraz już czas na zużycia czerwca:

1. Isana żel pod prysznic- ładny zapach, dobrze spełnia swoją funkcję, lubię te żele (zresztą kto do mnie zagląda, ten o tym wie ;) )

2. Isana mydło w płynie o orzeźwiającym zapachu -jest ok :)

3. Cien żel peeling do twarzy
recenzja





4. Facelle sensitive- bardzo dobrze spełnia swoją rolę :)
Kupię ponownie

5. Isana żel pod prysznic j.w. tyle, że zapach dość słodki :)


6. Prokudent odświeżacz do ust- dobrze spełnia swoją rolę ale działa krótko..

7. Nivea antyperspirant - jest w porządku.

8. Adidas climacool- fajnie odświeża, dobrze działa.
Kupię ponownie


9. Neoglandyna (kolejne i nie ostatnie opakowanie)
recenzja


6 komentarzy:

  1. Neoglandynę też biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i lubię żele pod prysznic z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyrzuca się puste opakowania..ja zawsze robię to z uśmiechem, bo mam wtedy przyzwolenie ( takie w sobie samej ) po sięgnięcie po coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie trochę ostatnio zawodzą żele Isany, kokosowy żel do twarzy też szczególnie mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)