CIEN żel do twarzy z kokosem


Hej.
Jakiś czas temu w Lidlu była mega promocja na kosmetyki marki Cien Food for Skin, oczywiście skusiłam się na kilka produktów, w tym na ten o którym dzisiaj w poście, a mianowicie żel-peeling (z kokosem) do mycia twarzy


Żel-peeling do mycia twarzy - wygładzenie z kokosem min 95% składników pochodzenia naturalnego - skóra normalna, tłusta i mieszana. 
Głęboko oczyszcza i złuszcza. Usuwa zaskórniki, odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Wygładza niedoskonałości. Redukuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu się skóry. Pozostawia uczucie świeżości. 
Nie zawiera mydła, nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry, beztłuszczowy.







Opakowanie to typowa tubka, miękka, wygodna w użyciu, poręczna, zamykana na klik. Na niej znajdziemy wszelkie potrzebne informacje jak np skład czy sposób użycia. 

Żelowa konsystencja z delikatnymi dla skóry drobinkami.
Zapach neutralny, delikatny, nie wyczuwam w nim kokosa niestety.

Produkt jest delikatny dla skóry, dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie uczula, łatwo się spłukuje.





6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pachnie kokosem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, w sumie dobrze, że nie pachnie bo jest mniejsze ryzyko podrażnienia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś ten cien mnie nie kusi, moze kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chyba jedną z ostatnich osób, które nie miały jeszczed styczności z tymi kosmetykami. Ale dosłownie wczoraj kupiłam mydło do rak w pompce z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka rzeczy tej marki takie sobie były. Teraz czekają maseczki w płachcie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)