Denko maj 2019 i buble


Hej.
Czas rozliczyć się z ubiegłym miesiącem.
Niestety w maju ze zużyciami bardzo skromnie ale jak się siedzi w pracy po 12 godzin to nawet nie ma czasu na sen, a co dopiero na zużywanie kosmetyków itp :(
Byle do końca czerwca bo czerwiec to teraz w pracy bardzo gorący okres, do tego dochodzą upały na zewnątrz, więc to już totalne piekło ;).



1. Palette Deluxe czekoladowy brąz farba do włosów- kolor wyszedł równomierny, nawet siwe włosy pokrył bardzo ładnie za co duży plus, szkoda tylko, że odcień wyszedł bardzo ciemny :( ale myślę, że skuszę się ponownie ;)

2. Alterra szampon- uwielbiam te szampony, nie tylko ze względu na ich piękny zapach ale po prostu działają wręcz zbawiennie na moje włosy :)
Kupię ponownie

3. Dove żel pod prysznic- co tu dużo mówić.. uwielbiam :)





4. Cien sól do kąpieli- cudowny zapach, dobrze się rozpuszcza w wodzie.
Kupię ponownie

5. Isana suchy szampon- u mnie zupełnie się nie sprawdził, mogę to powiedzieć dla mnie to po prostu BUBEL

6. Avon Anew woda micelarna- średniak, dość dobrze zmywa tusz do rzęs i tyle..


7. Altapharma sól do kąpieli- zapach ma bardzo intensywny ale za to działa świetnie:)

2 maseczki na tkaninie Biotaniqe Korean Beauty- o nich i całej serii niebawem

6 komentarzy:

  1. Znam żel z Dove, ma piękny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wykończyłam aż dwa kosmetyki :D Żel do mycia twarzy i żel do higieny intymnej. Takiego zestawienia jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie wodę micelarną Anew :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem sceptycznie nastawiona do tych suchych szampanów jak widać nie bez przyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten suchy szampon z Isany również się nie sprawdził, dałam mu kilka szans, ale za każdym razem zawodził. Czekam na recenzję maseczek na tkaninie! :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)