Denko styczeń 2019


Witajcie.
Czy też dostałyście wiadomość od google o usuwaniu kont Google+ ??
Jeśli to nie jakiś spam to trochę się tego obawiam co dalej będzie z komentowaniem, blogiem i w ogóle..
Jeśli ktoś z Was ma jakieś informacje na ten temat to będę wdzięczna za pomoc.

Dzisiaj czas na pierwsze denko w tym roku, moim zdaniem jest tego sporo i bardzo się z tego cieszę, bo w końcu widzę postępy i więcej miejsca w szafkach i na półkach:)



1. Kolejny żel Isana o cudownym zapachu.

2. Bielenda maseczka na noc bardzo dobrze się sprawdziła ale nie jestem pewna czy jest jeszcze dostępna...





3. Patyczki higieniczne Velvet.. no cóż mogę powiedzieć.. dobrze spełniają swoją rolę i pewnie kupie ponownie.



4. Isana płyn do kąpieli o bardzo przyjemnym zapachu dobrze spełnia swoją rolę.

5. W poprzednim denku zastanawiałam się czy trafię kiedyś na taki żel Isany , którego zapach mi się nie spodoba.. no cóż ten zapach najmniej przypadł mi do gustu z wszystkich jakie miałam do tej pory.

6. Szampon Pantene - bardzo dobrze się u mnie sprawdził i kupie ponownie.




7. Avon płyn do demakijażu- u mnie sprawdził się ok. Dobrze zmył makijaż, nie podrażnił.

8. AA tonik - o nim napiszę za jakiś czas.


9. Avon odżywka do włosów bez spłukiwania... 

10. Sól do kąpieli MagikSpa o bardzo orzeźwiającym zapachu.


Kolejne umilacze do kąpieli oraz szamponetka.



8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)