AA Hydro Algi błękitne



Hej.
Dzisiaj zapraszam na post o pielęgnacji twarzy przy użyciu trzech produktów od AA.
Jak się sprawdziły?
Przeczytajcie;)



AA HYDRO ALGI błękitne to linia kosmetyków wykorzystujących unikalne właściwości alg błękitnych. Algi te pochodzą z głębokich, czystych wód Oceanów

W skład trio wchodzą:
Żel oczyszczający
Tonik odświeżający
Krem matujący intensywnie nawilżający



Teraz widzę, że zdjęcia wrzuciłam w odwrotnej kolejności ale i tak na końcu będzie podsumowanie działania wszystkich produktów razem, ponieważ wszystkie stosowałam jednocześnie:)


Hydro Algi błękitne, krem matujący intensywnie nawilżający, cera mieszana i normalna, 50 ml
AA Krem do cery mieszanej i normalnej hydro algi pozostawia skórę dogłębnie nawilżoną oraz doskonale zmatowioną. Staje się ona miękka, jedwabiście gładka i pełna witalności. Superlekkie formuły kremów gwarantują szybkie wchłanianie. Piękna kompozycja zapachowa zapewnia niezwykłe uczucie świeżości i energii.









Krem posiada bardzo ładny kolorek, delikatny zapach (przyjemny) i przyjemną konsystencję.
Łatwo się rozprowadza, szybko wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.
Wydajny.

AA HYDRO ALGI błękitne tonik odświeżający cera mieszana/ normalna 200 ml




Tonik znajduje się w bezbarwnym opakowaniu zamykanym na klik. 
Posiada delikatny zapac, jak dla mnie niezbyt przyjemny ale ja jestem bardzo wrażliwa na zapachy, więc np innym osobom może on nie przeszkadzać.
Jest wydajny.


AA, Hydro Algi Niebieskie, Oczyszczający żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej

Oczyszczający żel do mycia twarzy AA Hydro Algi do cery mieszanej i normalnej:
- Pozostawia skórę odświeżoną, usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
- Ekstrakt z alg błękitnych - pobudzają skórę do regeneracji, stymulują naturalne procesy fotoochrony przed czynnikami zewnętrznymi oraz stabilizują 
- Witamina C - wspomagająca rozjaśnianie skóry.
- Kompleks oczyszczająco-matujący - oczyszcza, redukuje wydzielanie sebum i powstawanie niedoskonałości skóry.
- Hydro-Derm System 24h – dwupoziomowy kompleks nawilżający, zapewnia nawilżenie oraz zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci.




Przyjemna, delikatna, żelowa konsystencja. Łatwo się rozprowadza, jak również łatwo spłukuje.
Wydajny.



Wszystkie produkty używałam jednocześnie (wiadomo tonik się skończył wcześniej niż np krem). Co mogę powiedzieć? Niewiele niestety, widocznie potrzebuję więcej czasu by zauważyć efekty.
Skóra była dobrze oczyszczona, nawilżona.
Nic więcej nie zauważyłam.
Produkt nie spowodowały u mnie żadnego uczulenia czy podrażnienia.

1 komentarz:

  1. Niedawno wykończyłam płyn micelarny AA, ale różowe algi. Niestety był bardzo niewydajny. W zapasach mam też jakiś krem.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)