Perfumy Sublime Nature Tuberose


Hej.
Pewnie sami wiecie jak ciężko jest wybrać dla siebie odpowiedni zapach w ciemno z samego opisu, ciężko trafić w swój gust w 100%, tak też i bywa u mnie.
Ten zapach również zamawiałam w ciemno.. jak się sprawdził? czy się spodobał?
Przeczytajcie koniecznie.


Białe płatki błyszczące przejrzystymi koralikami porannej rosy... Kwiatowy bukiet z cennych kwiatów tuberozy obudzonych przez delikatne muśnięcie wschodzącego słońca. Magiczny, wyjątkowy moment utkany z delikatnego akordu rosy i bogatych nut drewna sandałowego. Zamknięty w eleganckim flakonie, jest hołdem dla prostoty i piękna natury. Udoskonalony, rozświetlony i nowoczesny dzięki technologii Sublime CO2 jest kompozycją wyjątkową, świeżą i promienną.




Moja opinia:
Gdy przeczytałam opis tych perfum (nut zapachowych) pomyślałam- to coś dla mnie:)
Lubię takie orzeźwiające, świeże zapachy, taki też jest i ten i to nie tylko w opisie ale i na żywo.
Buteleczka bardzo elegancka, wygodna w użyciu, świetnie prezentuje się na półeczce:)

Zapach nie jest duszący ani drażniący, wytrzymuje na skórze do kilku godzin.

Jest to chyba pierwszy zapach, który wybrałam w ciemno i odpowiada mi w 100% :))






4 komentarze:

  1. już czuje ten zapach ! :) musi być przepiękny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, ale słyszałam o nim i powiem szczerze, że bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)