Denko luty 2018

Witajcie:)

Czas na denko.
Mimo iż luty był krótkim miesiącem udało mi się zużyć sporo kosmetyków z czego jestem bardzo zadowolona.
Nie wiem czy nie zrezygnuję z robienia denka, przynajmniej na jakiś czas.. czekają mnie duże zmiany w życiu i na razie nie będę "kolekcjonować" pustych opakowań ale może wrócę do tego za jakiś czas.

A teraz już pokazuję zużycia minionego miesiąca:)









1. Avon tusz do rzęs- jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze rozdziela i wydłuża rzęsy.
KUPIĘ PONOWNIE

2. Selfie Project- matujący puder antybakteryjny- przyjemny produkt, dobrze matuje.
Możliwe, że wrócę kiedyś 
do niego

3. Rexona- co tu dużo mówić.. mój ulubiony antyperspirant
KUPIĘ PONOWNIE

4. Blanx MED ANTY-OSAD
recenzja


5,6,7 trio od AA oil infusion o którym pisałam tu

8. Eau Thermale AVENE płyn micelarny- dobrze zmywał makijaż, nie podrażniał ale mimo wszystko mam mieszane uczucia..
Nie wiem czy kupię ponownie

9. Avon planet spa oriental Radiance - emulsja do mycia twarzy- dobrze oczyszcza, nie podrażnia i pieknie pachnie:)
KUPIĘ PONOWNIE


10. Pharmatheiss Body oil- olejek do ciała- ładnie pachnie, dość szybko się wchłania ale jakiegoś szału nie było..
NIE KUPIĘ

11. Lactacyd Precious OIL- delikatny olejek do higieny intymnej
recenzja

12. Peeling do ciała Kosmetyki na wagę- delikatny, dobrze złuszczał naskórek..ładnie pachnie

13. CD żel pod prysznic lilia wodna
recenzja


14. Loton SZAMPON DO WŁOSÓW PIELĘGNUJĄCY Z OLEJKIEM ARGANOWYM 
recenzja

15. Naturia Organic farba do włosów.. - kolor wyszedł ładny ale nic więcej na razie nie jestem w stanie powiedzieć, ponieważ dopiero kilka dni temu farbowałam włosy:)

16. Marion szamponetka- bardzo lubię, kolory wychodzą ładne i są niezastąpione jeśli musimy szybko poprawić kolor włosów:)
KUPIĘ PONOWNIE


I różności.. w tym moje ulubione chusteczki Cleanic :)

Ufff to by było na tyle :))

5 komentarzy:

  1. Przyznaję że denko jest całkiem pokaźne :)
    Też bardzo lubię ten dezodorant z Rexony, długo się trzyma i zapobiega temu, czemu powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pełno produktów, które aż się prosi o wykończenie. A jeszcze nigdy nie zorganizowałam u siebie denka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lactacyd mam w zasach i bardzo mnie ciekawi :) znam żel z cd, przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie pastę BlanX.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)