BLANX MED ANTY-OSAD

Witajcie.
Na temat pielęgnacji a także higieny możecie dość często przeczytać na moim blogu ale o ile dobrze pamiętam nie było jeszcze nic na temat higieny jamy ustnej, a przecież również jest bardzo ważna.
Dlatego dzisiaj to nadrabiam:)



BlanX Anty - Osad usuwa ze szkliwa plamy i przebarwienia wywołane dymem tytoniowym, pokarmami, napojami oraz kamień nazębny. Unikalny skład pasty BlanX Med Anty - Osad z zawartością porostu islandzkiego i mikroproszku z bambusa został stworzony po to, by przywrócić zębom ich naturalną biel. Intensywny naturalny zapach daje natychmiastowe uczucie świeżości, podczas gdy aktywne składniki skutecznie zapobiegają tworzeniu się osadu i kamienia nazębnego. Opakowanie z dozownikiem i załączonym BlanXometrem do śledzenia odcienia zębów.

Skład: Aqua, Glycerin, Hydrated Silica, Sorbitol, PEG-32, Cellulose Gum, Sodium Lauryl Sulfate, Xylitol, Aroma, Cetraria Islandica Extract, Usnea Barbata Extract, Bambusa Arundinacea Powder, Mentha Piperita Oil, Menthol, Papain, Sodium Monofluorophosphate (0,4%), Sodium Fluoride (0,08 %), Sodium Saccharin, Anethole, Titanium Dioxide, Methylparaben, Propylparaben, Eugenol, Limonene, CI 73360.




Moja opinia:
Opakowanie- nie powiem zaskoczyło mnie, chyba pierwszy raz się z takim spotkałam, nie jest to typowa tubka, z której przez jej naciśnięcie wydobywa się pasta, tutaj naciskamy przycisk i wtedy wydobywa się produkt.
Sama pasta jest bardzo gęsta, czasem ciężko wychodzi.
Oczywiście pasta a raczej 2 jej opakowania znajdowały się o bardzo przyjemnej dla oka grafice kartoniku, na którym znajdziemy wszelkie przydatne informacje. 
Na opakowaniu znajduje się też pasek, dzięki któremu możemy określić w jakim stanie znajdują się nasze zęby tzn określić ich biel lub ilość osadu.
Produkt dobrze oczyszcza, jest wydajny. 
Ogólnie pasta nie jest zła, chociaż ja nie zauważyłam żadnego wybielania, no i jak dla mnie za mało odświeża. Mogłaby być np bardziej miętowa lub orzeźwiająca.




3 komentarze:

  1. u mnie też brak wybielenia i odświeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam dużo dobrych opinii o tej paście. Wypróbuję ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inny wariant pasty tej marki. Fajna jest jej aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)