BISPOL

Hej
Jako, że Święta coraz bliżej, zaproszę Was na przedświąteczny, pachnący klimat z firmą BISPOL.






Moja opinia:

Na ostatnim spotkaniu blogerek w Rybniku każda z nas otrzymała zestaw pachnących podgrzewaczy w kilku zapachach od Bispol.
Każdy zapach jest inny, wyjątkowy a jednocześnie każdy z nich przypadł mi do gustu z powodu innej nuty zapachowej.
Żaden z zapachów nie jest drażniący, nie powoduje bólu głowy, jest delikatny a jednocześnie wyczuwalny. 
Polubiłam owoce leśne, jak również i zapachy kwiatowe czy limonkowych lodów, jedyne do czego mogę się doczepić to mogłyby być odrobinę bardziej mocniejsze, wyraziste.




3 komentarze:

  1. Lubię zapachy tej marki. Jako jedne z nielicznych nie powodują u mnie bólu głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że te zapachy mogłyby być mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)