Olejek kąpielowy Goździkowiec, Cytryna GREEN PHARMACY



Hej:)
Czas w końcu zdrowieć i powrócić:)
Dzisiaj zapraszam na podróż w krainę relaksu.. coś, co każdemu z nas się przyda ;)


Myje, pielęgnuje i regeneruje. Tworzy warstwę chroniącą przed wysuszaniem. Urzekający korzenno-owocowy aromat daje relaks ciału i zmysłom zarówno w kąpieli, jak i pod prysznicem. Olejek goździkowy łagodzi zmęczenie, a cytrynowy pobudza umysł i daje uczucie spokoju.


Przywraca siły witalne.
Myje, pielęgnuje i regeneruje. Tworzy warstwę chroniącą przed wysuszaniem. Urzekający korzenno-owocowy aromat daje relaks ciału i zmysłom zarówno w kąpieli, jak i pod prysznicem. Olejek goździkowy łagodzi zmęczenie, a cytrynowy pobudza umysł i daje uczucie spokoju.
Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20, Cocoamide DEA, Echinacea Purpurea Extract, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Eugenia Caryophyllata Flower Oil, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Sodium Chloride, Citric Acid, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.
Pojemność:
250 ml
Sposób użycia:
Do wanny wlać 1-2 nakrętki olejku pod strumień ciepłej wody (37- 40°С), kąpiel powinna trwać 15-20 minut. Pod prysznicem niedużą ilość olejku rozprowadzić gąbką na skórze i masować okrężnymi ruchami.



Moja opinia:
Olejek sobie stał dość długo i czekał na swoją kolej, aż w końcu w trakcie choroby pomyślałam, że w końcu wezmę go użyję ale jako żelu pod prysznic.
Czy żałowałam?

Olejek znajduje się w poręcznej buteleczce zamykanej na zatrzask.
Olejek kojarzy mi się z czymś tłustym, nieprzyjemnym (normalne olejki niezbyt mi służą), tutaj nie ma mowy o tłustej powłoce, jest to bardziej coś jak żel. Dość rzadki. Dla mnie konsystencja na plus.
Zapach? Urzekł mnie, co prawda nie przepadam za zapachem korzennym ale bardzo lubię cytrusy, cytrynę itp i połączenie tych obu zapachów wyszło bardzo korzystnie.

Olejek jest wydajny, dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie wysusza skóry a zapach bardzo relaksuje.


cena ok 10zł



3 komentarze:

  1. zapach goździków mnie nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o olejki to wolę podczas kąpieli się nimi nasmarować poczekać 5 minut, żeby fajnie wygładziły skórę i je po prostu zmyć ;)
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)