La Roche Posay Toleriane, Gel Moussant Adoucissant

Hej.
Co tam u Was? ja nadal walczę z choroba..
Dzisiaj chciałabym Wam napisać parę słów o żelu do mycia twarzy.. No właśnie czemu dzisiaj skoro ten post miał się ukazać już dawno?? tego nie wiem, ustawiłam datę, godzinę i żeby automatycznie się opublikował.. i co?? kolejny raz tak się nie stało :((
Może robię coś źle, że posty same nie chcą się opublikować??



Łagodny żel oczyszczający, przeznaczony do skóry szczególnie wrażliwej normalnej i mieszanej. 
Żel po zetknięciu z wodą tworzy delikatną pianę, która łatwo się zmywa i delikatnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i pozostałości makijażu. Wzbogacony w nawilżającą glicerynę przeciwdziała wysuszeniu i podrażnieniu skóry.
Nie zawiera mydła, pH 5,5, nie zawiera środków zapachowych ani konserwantów.






Moja opinia:
Produkt znajdziemy w poręcznej i wygodnej w użyciu tubie z zamknięciem na zatrzask. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Żel ma przyjemną, aksamitną konsystencję i jest perłowego koloru. 
Dobrze się pieni.
Jest bardzo wydajny. Już jego niewielka ilość wystarczy by skutecznie oczyścić twarz. 
Jest łagodny dla cery, a jednocześnie skuteczny czyli dobrze oczyszcza, nie podrażniając, nie uczulając i nie wysuszając skóry.
Używam go prawie regularnie od jakiegoś czasu a jeszcze bardzo dużo zostało:)




4 komentarze:

  1. Miałam żel i krem z La Roche, ale z serii Effaclar Duo, niestety nie sprawdziły się u mnie. Żel okropnie wysuszał moją skórę, a krem nie robił właściwie nic poza nawilżaniem (a miał robić cuda na kiju...). To było moje pierwsze spotkanie z tą marką, a zatem i pierwsze wrażenie, które wypadło źle. Od tamtej jakoś nie jestem zainteresowana ich kosmetykami. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy mi nie po drodze do produktów LRP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyż krem do twarzy od La Roche Posay Effeclar Duo byłam z niego bardzo zadowolona. Zastanawiam się nad kremem do twarzy z tej serii Toleriane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym automatycznym publikowaniem postów jest to samo u mnie. Coś chyba musieli grzebać w ustawieniach...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)