Naprawdę HIT? hmm.. Vaseline intensive care- krem do rąk i paznokci


Hej.
Dzisiaj parę słów o produkcie do pielęgnacji naszych rąk (wiadomo dłonie są wizytówką kobiety) i paznokci.
Vaseline Intensive Care, Hand Creme Healthy Hands Stronger Nails 

Większość chwali ten produkt ale czy naprawdę jest dobry?
Zobaczcie moją opinię.


Vaseline Hand Creme Healthy Hands Stronger Nails to krem do rąk z wyciągiem z aloesu. Krem głęboko nawilża, aby zregenerować bardzo suchą skórę dłoni. Zapobiega rozdwajaniu i łamaniu się paznokci - w 2 tygodnie paznokcie stają się 10 x mocniejsze. Krem Vaseline wchłania się szybko nie pozostawiając tłustego uczucia. Zawiera keratynę, składnik znany z właściwości wzmacniających i zabezpieczających przed łamaniem i rozdwajaniem się paznokcia.







Moja opinia:
Krem znajduje się w wygodnej i poręcznej tubce.
Produkt jest koloru białego, posiada przyjemny zapach a konsystencja jest bardzo rzadka, więc łatwo wydobyć zbyt dużą ilość kremu (co zdarzało mi się niestety bardzo często, mimo, ze bardzo uważałam i starałam się ostrożnie naciskać tubkę by do tego nie doszło). Szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.
Szczerze to czytałam różne opinie na temat tego kremu, przeważnie były bardzo pozytywne zachwalające dlatego skusiłam się na wypróbowanie tego kremu ale dla mnie szału po prostu niema.
Produkt jest bardzo rzadki, mało wydajny, nawet nie zauważyłam by nawilżał a co dopiero mówić o wzmacnianiu paznokci.
Cena ok 10zł, może to nie majątek ale za tą cenę można kupić o wiele lepszy produkt, który przynajmniej dobrze nawilża dłonie.



cena ok 10zł

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie jesteś do końca zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skuszę się, bo mam tyle kremów do rąk, że przez najbliższe 2 lata ich nie zużyję ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sprawdził się całkiem dobrze na dłoniach. Co do paznokci się nie mogę wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trafił Ci się bubel.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam czerwonego garniera i nie chce innego kremu do rąk :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)