Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią Bingospa


Hej.
Dzisiaj będzie krótko na temat żelu pod prysznic BingoSpa a konkretnie o Arganowym kremie pod prysznic z brzoskwinią.


Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią BingoSpa
to kompleksowa pielęgnacja, nawilżenie i oczyszczenie skóry. Arganowy krem BingoSpa sprawi, że skóra staje się pełna energii i blasku, a zapach  soczystych brzoskwiń wprawi Cię w pogodny nastrój.

Olejek arganowy zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminę E i kompleks tokoferoli. Chroni skórę przed szkodliwym wpływem środowiska, regeneruje i wzmacnia barierę hydrolipidową skóry, nawilża, odżywia oraz wspomaga odnowę komórkową skóry.





Moja opinia:
Żel, a właściwie krem pod prysznic znajduje się w dość zgrabnej, bezbarwnej butelce z zamknięciem na zatrzask. Lubię bezbarwne opakowania, dzięki temu mogę spokojnie kontrolować ile pozostało zawartości.
Zapach- tak jest wyczuwalna brzoskwinia ale dla kogoś kto uwielbia brzoskwinie jest tego zapachu zbyt mało.
Konsystencja w porządku, nie jest ani za gęsta, ani zbyt rzadka. 
Produkt dość dobrze się pieni, jest wydajny. Dobrze myje, nie podrażnia, nie uczulił mnie.
Podsumowując szału niema ale krzywdy też nie wyrządza ;)



cena ok 5zl

6 komentarzy:

  1. Miałam kilka produktów tej marki, ale żadnego do mycia ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na żel pod prysznic, wygląda całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaopatrzyłam się w kilka produktów BingoSpa... Troszkę mi się zapomniało o tej marce😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno, dawno nic od nich nie mialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam w moich zbiorach i w końcu przyszedł czas żeby zużyć ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)