A-alpinol płyn pielęgnacyjny do skóry KOSMED

Hej:)
Dzisiaj czas na recenzję :)





A-Alpinol dzięki specjalnie dobranej kompozycji olejków eterycznych (mentol, olejek eukaliptusowy oraz nalewka z pieprzu tureckiego) posiada bardzo szeroki wachlarz zastosowań.
Mentol daje szybko odczuwalne wrażenie chłodu i świeżości. Stosowany zewnętrznie w nerwobólach, bólach głowy, bólach reumatycznych przynosi subiektywne odczucie zniesienia bólu.
Wyciąg z liści drzewa eukaliptusowego o pobudzającym i odświeżającym zapachu zalecany jest przy bólach reumatycznych i bólach mięśni.
Nalewka z pieprzu tureckiego zastosowana zewnętrznie wywołuje uczucie ciepła, używa się jej w bólach mięśniowych, stawowych, reumatycznych i nerwobólach.

Zastosowanie: Płyn poprawia krążenie, działa rozgrzewająco. Łagodzi zmęczenie kończyn. Usuwa zmęczenie po wysiłku fizycznym. Łagodzi objawy migreny i dolegliwości reumatyczne.
Sposób użycia: Do uzytku zewnętrznego, wmasowywać i nacierać chore miejsca.
Pojawienie się zmętnienia i osadu jest zjawiskiem naturalnym i nie obniża jakości produktu


Moja opinia:
Produkt ten to bezbarwny płyn o ziołowym, przyjemnym zapachu. Znajduje się on w szklanej, o miłej dla oka grafice, bezbarwnej (dzięki czemu możemy spokojnie kontrolować ilość zawartości jaka nam pozostała), zakręcanej, wygodnej w użyciu buteleczce z dozownikiem i poj. 100ml. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne nam informacje. 
Działanie- produkt tak jak wspomniałam ma ziołowy zapach, jak dla mnie na plus. Płyn ten jest bardzo wydajny. Stosowałam go na bolące miejsca oraz w przypadku migreny (głównie z tego powodu chciałam go przetestować). Jak się sprawdził? 
Z bólem mięśni poradził sobie bardzo dobrze, ze zwykłym bólem głowy (słabym bólem) też w miarę ok ale przy moich okropnych bólach migrenowych, niestety zupełnie obie nie poradził..
Niestety gdy pojawiają się u mnie silne bóle migrenowe, nawet najsilniejsze tabletki przeciwbólowe nie dają sobie z tym rady, próbowałam czegoś bardziej "naturalnego" ale również nie pomogło :(
Zostało mi jeszcze trochę tego produktu, na pewno zużyję na jakieś delikatne bóle.







8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)