Farba do włosów Herbatint - trwała - 5N JASNY KASZTAN seria NATURALNA- recenzja

Witajcie:)

W grudniu na spotkaniu w Rybniku otrzymałam farbę do włosów od
http://www.sklep.herbatint.pl/



 Ja otrzymałam farbę z serii Naturalnej  5N JASNY KASZTAN

Moja opinia:
W opakowaniu znajdują się :
60ml farby ziołowej Herbatint w postaci żelu,
60ml glikolowej emulsji aktywującej,
15ml królewskiej odżywki do włosów w kremie
rękawiczki jednorazowe
polską instrukcję użycia



Konsystencja żelowa- pierwszy raz się z taką spotkałam i byłam jej ciekawa.
Okazało się, że nakłada się ją bardzo łatwo, nie spływa z włosów, dobrze je pokrywa. Martwiłam się, że na moje włosy 1 opakowanie może nie wystarczyć ale udało się pokryć całe włosy:)
Dużym plusem oczywiście jest to, że farba nie śmierdzi jak np te zwykłe drogeryjne. 


Zdjęcia przed:



A to po farbowaniu:



Kolorek wyszedł troszkę ciemniejszy niż na opakowaniu ale Pani, która mi go doradziła (na początku wybrałam inny kolor, który miał być jeszcze ciemniejszy) powiedziała, że tak się stanie, mimo tego zdecydowałam się na niego i jestem bardzo zadowolona:) Ten kolor bardzo przypadł mi do gustu i cieszę się, że wybrałam (dzięki fachowej poradzie) ten, bo tamten mógłby być zbyt ciemny a ten jest w sam raz dla mnie:) 

Po ok 2 tygodniach pojawiły się u mnie odrosty tzn w formie siwych włosów ale u mnie to normalne czasami pojawiają się jeszcze szybciej, tutaj na duży plus zaskoczyło mnie własnie to, że farba nie zmywa się (kolor) i nawet po kilku tygodniach jest taki jak praktycznie na początku, oczywiście gdyby nie odrosty;)

Kupić możecie ją np tu:


Oczywiście jest bardzo szeroki wybór kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie:)

7 komentarzy:

  1. Hmm dokładnie nie widać efektu, ale....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzisz różnicy między siwymi i "rudawymi" włosami a pięknym jednolitym kolorem?;) hmm..

      Usuń
  2. kiedys chciałam kupic taką farbę ale jednak nie kupiłam ale ciekawa jestem tej farby nadal

    OdpowiedzUsuń
  3. dość ciemny odcień jak na jasny kasztan.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, ale dość ciemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przyjrzę się bliżej tym farbom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy inne produkty marki, fajnie się spisywały. Kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)