Ciężka paka z nowej współpracy:)

Witajcie.
Dzisiaj odwiedziła mnie Pani kurier. W sumie tej przesyłki spodziewałam się ale myślałam, że przyjdzie w przyszłym tygodniu a tu miłe zaskoczenie:)
Zaskoczenie było jeszcze większe jak zobaczyłam jakie (i ile) wspaniałości znajdują się w środku:) a do tego jeszcze bardzo fajnie i bezpiecznie zapakowane:) mimo dokładnego zapakowania, już otwierając karton wydobył się piękny zapach- ale bez obaw nic się nie uszkodziło, nie wylało:)

Tak mniej więcej wyglądała przesyłka po wyciągnięciu z kartonu:

A co było w środku??

to na razie zostanie moją małą tajemnicą;)
Zdradzę tylko, że coś do włosów;)

Warto było czekać ponad miesiąc na taką paczuszkę:)

21 komentarzy:

  1. Chyba wiem skąd :D,

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia co to może być ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No no gratuluję i już czekam na post o zawartości

    OdpowiedzUsuń
  4. rozbudziłaś moją ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazuj bo jestem ciekawa a nie tu tajemnice robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś otrzymałam taką samą paczuszkę :) pięknie zapakowana :) a jej zawartość jeszcze piękniejsza :) jestem w szoku że aż tyle tego dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że zawartość zadziwiła? jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

      Usuń
  7. Polubiłaś te tajemnice ;) Kolejna paczka ze znakiem zapytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no pochwal się???ciekawa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać, aż odkryjesz zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na prezentację zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozbudzilas we mnie ciekawosc :).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)