Ostatnie denko 2020

 Hej.

Najwyższy czas ostatecznie rozliczyć się z ubiegłym rokiem i pokazać ostatnie zużycia.





1,2 O2Skin krem pod oczy i krem do twarzy- na początku używania były w miarę ok ale tak gdzieś około połowy buteleczki (jednej i drugiej) pompki nie były w stanie wydobywać już kosmetyku z opakowania, w gruncie czego przestałam je używać i tak sobie stały kilka miesięcy na półce i w końcu przyszedł czas je wyrzucić :)
3. Merz Spezial
Recenzja

4. Soraya plante krem pod oczy- u mnie sprawdził się dobrze, możliwe że wrócę do niego kiedyś :)


5. XD płyn micelarny - bardzo polubiłam, dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia. Wydajny.
Jestem na TAK

6. Cremobaza
Recenzja

7. Patyczki kosmetyczne Carea- są ok.


8. Radical szampon wzmacniający- dobrze oczyszcza, jest wydajny ale nie zauważyłam żadnego wzmocnienia :(

9. Syoss color refresher- super między farbowaniem włosów, niestety już nie jest dostępny :(

10. Palette szampon koloryzujący- bardzo dobrze pokrywa siwe włosy ale kolor wychodzi trochę za ciemny jak dla mnie..


11. Avon Alpha "perfumy"- bardzo przyjemny zapach, mam jeszcze jedną buteleczkę i chętnie wykorzystam. Niestety podobno już te "perfumy" są niedostępne, szkoda.

12. Yves Rocher Evidence- uwielbiam ten zapach :)

13. Oriflame Tuberose
recenzja


14. Kolejny żel Isana o rewelacyjnym zapachu:)

15. Le Petit Marsellais- Bardzo lubię:)


Moje ulubione szamponetki Cameleo:)
AA Multi Maska- dobrze się sprawdziła.

Bispol tealighty o zapachu trawy cytrynowej.

I to by było na tyle :) teraz czas zająć się Nowym, lepszym rokiem :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam żele od Le Petit Marseillais. Każdy zapach jaki miałam bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wieloma tymi produktami nie miałam do czynienia, w zasadzie miałam tylko te żele z Isany i La Petit Marsellais oraz tealighty z Bispol. U mnie sprawdziły się super, nie mam co do nich zastrzeżeń :)

    Dołączam do grupy szczęśliwych obserwatorów, szczęśliwego Nowego Roku, Melka blogerka.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)