Cellabic Osmena i Laktea

Hej.
Jak tam samopoczucie? u mnie szczerze średnio, a nawet źle..

Dzisiaj przedstawię Wam w skrócie, produkty do pielęgnacji twarzy, które już dawno skończyłam a jakoś ciężko mi się zabrać do pisania postów itd, mimo, że siedzę w domu :(




Cellabic, Laktea, Anti-acne Cream (Krem przeciwtrądzikowy)
Krem o działaniu przeciwtrądzikowym. Jest specjalnie opracowaną nowoczesną formułą o działaniu zwężającym pory, zmniejsza ilość wyprysków oraz błyszczenie skóry. Kwas laktobionowy jest polihydroksykwasem, który zbudowany jest z kwasu glukonowego i galaktozy. Ze względu na swoją budowę związek ten łączy w sobie jednocześnie właściwości alfahydroksykwasów z unikalnymi właściwościami pochodnych galaktozy, takimi jak np. przyspieszenie procesu gojenia się ran. Kwas laktobionowy działa obkurczająco na naczynia krwionośne. Ponadto charakteryzuje się silnymi właściwościami antyoksydacyjnymi, hamuje aktywność metaloproteinaz, przez co zapobiega tworzeniu się zmarszczek, teleangiektazji i zwiotczeniu skóry. Kwas laktobionowy pobudza syntezę kolagenu, wzmacnia mechanizmy naprawcze skóry uszkodzonej promieniami UV, mocno utrzymuje wodę w warstwie naskórka, stymuluje fibroblasty do produkcji włókien kolagenu i elastyny, reguluje mikrokrążenie w skórze i wzmacnia drobne naczynia krwionośne.




Opakowanie miłe dla oka, wygodne w użyciu, z pompką, która dobrze działa aż do samego końca.
Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.
Jest bardzo wydajny.
Ja stosowałam go tylko na noc (na całą twarz) i wystarczył mi na kilka miesięcy.
Dobrze odżywia.
Niestety jeśli chodzi o zaskórniki, nie zauważyłam poprawy :(


OSMENA
Serum rewitalizujące
Innowacyjny kosmetyk pielęgnacyjny odmładzający i regenerujący powierzchnię skóry. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji do przesuszonej, pozbawionej blasku cery, dojrzałej, z płytkimi zmarszczkami i niedoskonałościami np. bliznami zanikowymi takimi jak potrądzikowe lub po ospie.



Ciemna, szklana buteleczka z wygodną w użyciu pipetką.
Serum bezbarwne, praktycznie bezzapachowe.
Łatwo się rozprowadza, błyskawicznie wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy na skórze czyli dla mnie ideał:)
Wydajne.
Dobrze nawilża, odżywia.
Skóra jest ładniejsza i miła w dotyku.
Polubiłam to serum :)



9 komentarzy:

  1. Tę markę widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego zestawu i jestem z niego zadowolona, jednak nie wiem czy jest warte aż tak wysokiej ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem pomógł mojemu synkowi (wiek dojrzewania) natomiast ten serum kompletnie nic nie działał, czułam się choćbym wodę nakładała na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie kojarzę nawet tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty owej marki. Zarówno krem jak i serum rewelacyjnie działają na moją skórę. Do zestawu mam także cudowny peeling enzymatyczny.
    Ze swojej strony szczerze polecam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)