Denko 08.2019

Hej.
Przyszedł czas na zużycia z sierpnia. Moim zdaniem poszło mi całkiem dobrze (ja jestem zadowolona).

Nie przedłużając, zapraszam :)


1. Isana płyn do kąpieli o zapachu lawendy- cóż.. nie pierwsze i na pewno nie ostatnie opakowanie, które kupiłam ;)

2. Isana żel pod prysznic o zapachu kawy i wanilii- bardzo przyjemny, pobudzający zapach, kawa jest zdecydowanie bardziej wyczuwalna, niż wanilia :)
Polecam :)






3. Be Beauty sól do kąpieli morska- polubiłam, sól nawet łatwo się rozpuszcza, ładnie pachnie.

4. Isana "sól" do kąpieli wanilia- piękny zapach, zresztą to moje kolejne opakowanie:)

5.
5. Antyperspirant Triple Dry- pierwszy raz się na niego skusiłam ale.. Jestem pozytywnie zaskoczona jego działaniem, więc możliwe, że kupię go ponownie :)


6. Kolejny umilacz do kąpieli i znowu Isana :D tym razem cudowny zapach owoców leśnych :) 

7. Avon Alpha balsam do ciała- przyjemny zapach (mam również "perfumy" o tym zapachu, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, działanie natomiast ma bardzo słabe.

8. Rexona (mój ulubieniec jeśli chodzi o antyperspiranty) w wariancie (aloe vera) również przypadł mi do gustu:)




9. Syoss volume lift lakier do włosów- dobrze utrwala, jest wydajny.

10. Farba do włosów Wella Welaton- dobrze pokrywa siwe włosy (duży plus za to), niestety kolor wychodzi zdecydowanie ciemniejszy niż na opakowaniu (praktycznie czarny) za to duży minus :((


11. Kolejny żle Isana o przyjemnym zapachu:)

12. Perfecta SPA domowy manicure- moje dłonie uwielbiają ten zabieg, są po nim delikatne, miłe w dotyku.



13. Isana puder do kąpieli waniliowy - cudeńko:)

14. Biotaniqe węglowa czarna maska peel-off- rewelacja:) skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, pory mniej widoczne, cera miła w dotyku:)
Na pewno kupię ponownie.


I to by było tyle:)




5 komentarzy:

  1. Znam jedynie żel wanilia i kawa z Isany zapach mi się kojarzy z Monte :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowy żel Isany na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze oglądam denka ( i te mniejsze i te większe ) i przeglądam jakie opakowania się w nich przewijają. Zaskakujące ale w denkach ( i postach z nowościami ) poznaję najwięcej kosmetyków, które później wpisuję na listę tych koniecznych do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isana o zapachu kawy to musi byc dobry kosmetyk na rano! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)