Denko listopad 2018


Hej:)

Odkąd wróciłam do pisania myślałam o powrocie denka. I tak też zrobię.
Jako, że nie bardzo mam miejsce do trzymania pustych opakowań moje denka będą wyglądały odrobinę inaczej niż do tej pory.
Nie będą to zbiorcze zdjęcia wszystkich zużytych produktów, tylko osobne, po prostu gdy coś zużyję, zrobię zdjęcie i wyrzucę opakowanie :) myślę, że to będzie dobre rozwiązanie.


1. Iva Natura czarna maska- dobrze oczyszczała, skóra po niej była bardziej promienna, delikatna, miękka.

2. Isana żel pod prysznic o zapachu waniliowym- lubię żele Isana, (kto mnie obserwuje na Instagramie ten o tym wie), ten wariant również przypadł mi do gustu 

3. Avon krem do rąk o zapachu kokosowym, ładnie pachnie, szybko się wchłania, dość dobrze nawilża.





4. Isana płyn do kąpieli- całkiem przyjemny umilacz do kąpieli o pieknym zapachu:)

5. Bielenda serum do biustu- mam swoje ulubione serum do biustu, na to skusiłam się przypadkiem, ogólnie nie jest złe bo częściowo spełnia swoje przeznaczenie ale jednak wolę mojego ulubieńca z Eveline.

6. Avon mgiełka do ciała- lubię mgiełki Avon ale ten wariant zapachu był dla mnie odrobinę za mdły.


7. Alterra szampon do włosów- dla mnie super, zapach bardzo ładny, pobudzający. Włosy po myciu były dobrze oczyszczone, miekkie w dotyku, nie puszące się.
Na pewno do niego wrócę/

8. Selfie Projekt 3w1- głównie stosowałam jako "żel myjący" i spisał się całkiem nieźle.


9. Rexona co tu dużo mówić- dobrze się sprawdza i ładnie pachnie:)

10. OnlyBio, Płyn micelarny do demakijażu
recenzja

11. Paloma żel do nóg- polubiłam go, dobrze się sprawdził no i ładnie pachnie:)


12. Ducray odżywka do włosów
recenzja

13. Isana żel pod prysznic- patrzcie nr 2 :)


I kilka "drobiazgów".
To by było na tyle:)


3 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie też ta czarna maska Ivy Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne denko :) Też nie lubię zbierać pustych opakowań, ale pisanie denka jest całkiem fajne choćby dla siebie samej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowy krem do rąk mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)