Wellness & Beauty, masło do ciała z ekstraktami ze zmysłowo pachnących kwiatów wiśni i róży


Witajcie Kochani:)
Tak jak mówiłam, wracam do blogowania.
Na pierwszy rzut po przerwie zapraszam na post o masełku do ciała.
Jak możecie zauważyć masełko to posiada w nazwie "różę" a jak może pamiętacie ja nie cierpię zapachu róży i nie przepadam za kosmetykami o takim zapachu itp,  jak było w przypadku tego produktu?? czy zapach mnie drażnił itp?
Przeczytajcie koniecznie:)



Doznaj fantastycznego uskrzydlenia – dzięki unikalnej recepturze, w skład której wchodzą ekstrakty ze zmysłowo pachnących kwiatów wiśni i wartościowych kwiatów róży. Bogate w składniki masło do ciała pielęgnuje wymagającą skórę, dostarcza jej wystarczającej ilości wilgoci i zapobiega jej przedwczesnemu wysychaniu. Skóra staje się wyczuwalnie miękka i elastyczna.

SKŁADNIKI
AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL STEARATE, ISOPROPYL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, GLYCERYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, PARFUM, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, SODIUM POLYACRYLATE, BENZYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CARBOMER, ALCOHOL, HEXYL CINNAMAL, TOCOPHEROL, LINALOOL, BENZOPHENONE-4, BENZYL SALICYLATE, SODIUM HYDROXIDE, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, CITRONELLOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED OIL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LIMONENE, ROSA GALLICA FLOWER EXTRACT, BENZYL BENZOATE, PRUNUS CERASUS FRUIT EXTRACT, GERANIOL, FICUS CARICA FRUIT EXTRACT, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, CI 16035.



















Moja opinia.
Produkt ten znajduje się w zakręcanym słoiczku z dodatkowym zabezpieczeniem (folią aluminiową), dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami nie zaglądał do środka. 
Opakowanie posiada przyjemną dla oka grafikę oraz wszelkie potrzebne informacje.

Masełko ma śliczny różowy kolor i piękny zapach, w którym na szczęście przeważa kwiat wiśni a róży praktycznie nie wyczuwałam z czego się cieszę.

Konsystencja również jak dla mnie na plus, nie jest zbyt rzadka ani za gęsta, ptodupr łatwo się rozprowadza i co najważniejsze szybko wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy, za to na skórze zostsje na dość długo piękny zapach.
Dobrze odżywia i nawilża. Skóra jest miękka i miła w dotyku.





Wellness & Beauty, masło do ciała z ekstraktami ze zmysłowo pachnących kwiatów wiśni i róży, 200 ml



Cena 14.99

6 komentarzy:

  1. Oooo jak fajnie, że nie pachnie różą. Też nie lubię tego aromatu w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to masło - kojarzy mi się z wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam peelingi tej marki był świetne na masła przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sposób prowadzenia Twojego bloga :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)