#AmbasadorkaLPM żel pod prysznic, Truskawka

Hej.
Produkty Le Petit Marseillais goszczą u mnie dość często w domu (zawsze mam kilka produktów) a także na blogu.
Jakiś czas temu dostałam przesyłkę, w której znajdował się żel pod prysznic truskawkowy (od jakiegoś czasu miałam zamiar go wypróbować), próbki dla znajomych oraz zaparzacz do herbaty w kształcie słodkiej truskawki (dla kogoś kto uwielbia herbatę jak ja, to dodatkowo bardzo miły upominek).


Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją delikatnym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.

SKŁADNIKI

Aqua, Sodium Laurent Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Fragaria Vesca Fruit Extract, Polyquaternium-7, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, CI 14700, CI 16035.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE

Stwórz Rytuał pielęgnacji z Le Petit Marseillais: 1. Umyj delikatnie skórę jednym z żeli Le Petit Marseillais o urzekającym zapachu, 2. Podczas mycia użyj rękawicy do masażu. Taki zabieg złuszczy skórę i przygotuje ja do przyjęcia kosmetyku pielęgnującego. 3. Dla pełnego odżywiania użyj mleczka do ciała Le Petit Marseillais.




Moja opinia:
Żel znajduje się w sporym bo aż 400ml opakowaniu, zamykanym na klik, jest to typowe opakowanie dla żeli pod prysznic LPM, mimo, że jest spore, jest wygodne w użyciu.
Produkt posiada dość rzadką konsystencję i cudowny, zapach świeżych truskawek.
Żel dobrze się pieni, dobrze się rozprowadza i łatwo spłukuje.
Jest wydajny.
Nie podrażnił mnie, nie uczulił, ani nie wysuszył skóry.
Dobrze oczyszcza.
Nie zauważam też nawilżenia ale od tego są inne produkty, które stosujemy po prysznicu;)
Ja polubiłam ten żel.



Cena ok 12zł/ 400ml

Warto się skusić i sprawdzić sobie odrobinę lata tej zimy ;)

8 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)