Masło do ciała Granat i Jagoda Acai Cuccio


Witajcie:)
Pachnąco, orzeźwiająco podczas pielęgnacji naszego ciała..


Acai ,,Jagoda Palmy Brazylijskiej''. Posiada witaminy, aminokwasy, kwasy tłuszczowe, enzymy odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie komórek. Jest antyoksydantem o działaniu antymutagennym i antynowotworowym.

Nowa formuła maseł wzbogacona jest w wiele składników przeciwnowotworowych takich jak: biała herbata, mangosteen, acai. Acai, mangosteen i mleko sojowe działają przeciwgrzybicznie i przeciwbakteryjnie. Zawierają: potas, wapń, fosfor, żelazo, magnez, lecytynę, oraz witaminy B1, B2, B6, A i C. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawia tłustej warstwy. Głęboko nawilża i wygładza skórę, przywracając jej równowagę.






Moja opinia:
Z firmą spotykam się po raz pierwszy ale czy ostatni??

Masło do ciała granat i jagoda acai znajduje się w opakowaniu o poj 237ml- dość nietypowa pojemność ;) opakowanie posiada bardzo przyjemną dla oka grafikę oraz dozownik typu pompka. Właśnie jeśli chodzi o pompkę... raz odbezpieczona ciężko wraca do stanu pierwotnego ale jest to możliwe, przyznaję, że bardzo się namęczyłam ale da się to zrobić. Ogólnie pompka działa bez zarzutu i wydobywa odpowiednią ilość masełka ale pod koniec opakowania jest już trochę z tym problem.

Masełko- dość gęste ale w miarę łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy co mnie bardzo cieszy.
Posiada piękny, owocowy zapach, który jakiś czas z nami zostaje.

Niestety jak dla mnie produkt jest mało wydajny- wystarczył mi na nieco ponad 2 tygodnie, a szkoda bo bardzo moja skóra go polubiła, no cóż trzeba będzie kiedyś sięgnąć po większe opakowanie;)

Dobrze nawilżył i odżywił skórę, pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku.



7 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba efekt nawilżenia bez żadnego tłustego filmu! Ale fakt, nie jest to produkt mega wydajny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dla mnie to jest bardzo ważne gdy się dobrze wchłania i nie zostawia tłustej powłoki

      Usuń
  2. Dobrze, że nie pozostawia tłustej warstwy, ale strasznie niewydajny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Działa fajnie, ale skończył się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi na prawdę super :) szkoda, że taki niewydajny...

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 tygodnie dla balsamu to bardzo krótko, szkoda, bo prezentuje sie niezle

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)