Bingo Gel niebieski mięśnie stawy oraz Oceaniczna sól do kąpieli z żeń-szeń BingoSpa

Witajcie w nowym roku:)
Dzisiaj przedstawię Wam kolejne 2 produkty od

Jak widzicie tak się złożyło, że oba produkty są w pięknym błękitnym kolorze:)



Bingo Gel niebieski na mięśnie i stawy.    
Chłodzący żel do masażu i wcierania. Uśmierza  mięśnie oraz stawy i pomaga w szybkiej regeneracji po wysiłku fizycznym.
Przynosi ulgę:
stawów i mięśni
po przeciążeniu i  wysiłku fizycznym
przy ogólnym zmęczeniu
 Zawiera substancje aktywne:
mentol - podrażnia zakończenia receptorów zimna wywołując na skórze uczucie chłodu
aloes - działa przeciwzapalnie i bierze udział w procesie odbudowy tkanek
kamfora - zwęża rozszerzone naczynia włosowate i rozkurcza zwężone naczynia skórne powodując subiektywne odczucie zmniejszenia bólu.
prowitamina B5 - jako składnik koenzymu A bierze udział w syntezie i rozkładzie kwasów tłuszczowych, syntezie cholesterolu i hormonów steroidowych, przyspiesza regenerację tkanek.



Moja opinia:
Produkt ten znajduje się bezbarwnym (dzięki czemu łatwiej kontrolujemy ilość zawartości) zakręcanym, plastikowym słoiczku. opakowanie zawiera wszystkie niezbędne dla nas informacje jak m.in. sposób stosowania, skład itp.
Jak widać jest to żel o bardzo fajnej konsystencji i ślicznym kolorze.
Jako, że ostatnio bardzo ciężko miałam w pracy (od tego roku dla odmiany jestem znowu bez zajęcia) ten żel używałam bardzo często głównie na obolałe z przemęczenia mięśnie, zakwasy itp. Jak sobie poradził? żel ten bardzo fajnie się rozprowadza, przyjemnie pachnie, szybko wchłania dając uczucie przyjemnego chłodu i ulgi od bólu.
Nie wyobrażam sobie, jak dałabym ostatnio bez niego radę, zwłaszcza w grudniu podczas tzw "sezonu" w pracy, gdzie ledwo żyłam.

Ostatnio używam go też od czasu do czasu na ból głowy i również dobrze sobie radzi:)
Mimo, że używałam go bardzo często, zostało mi go jeszcze sporo ale wiem, że na pewno będę do niego wracać.
Polecam




Cena: 24,00 zł


Łatwo rozpuszczalna, pieniąca sól do kąpieli BingoSpa Blue Ocean zawiera ekstrakt z żen-szenia.  Sól jest bogatym źródłem mikroelementów niezbędnych do prawidłowego i zdrowego funkcjonowania organizmu ludzkiego. Zawiera łatwo przyswajalne: magnez, żelazo, cynk, miedź, wapń, potas. 

Sól do kąpieli BingoSpa o świeżym zapachu błękitnego oceanu zapewnia cudowną świeżość i odprężenie.
Kąpiel z solą BingoSpa odświeża, uwalnia od stresu i zmęczenia. Delikatna, puszysta piana zmysłowo pieści ciało oraz otula świeżym zapachem bryzy morskiej, pozostawiając skórę jedwabiście gładką, piękną i pachnącą.




Moja opinia:
Ten produkt, tak jak poprzedni również znajduje się w bezbarwnym, zakręcanym plastikowym słoiczku.
Również jest koloru błękitnego.
Sól jest drobna, łatwo rozpuszcza się w wodzie.
Kąpiel przy użyciu tej soli odpręża, relaksuje. 
Bardzo fajny umilacz:)





Cena: 7,50 zł

8 komentarzy:

  1. Dobre produkty widać , dla mnie przydałyby się w lato :)
    Duża pojemność , dobra cena --super --warto :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. BingoSpa mają świetne produkty w niskich cenach :)
    Sól mnie zaciekawiła :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie produkty tej firmy są średniaczkami. Jednak tę sól chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam wszystkie sole do kąpieli niezależnie od firmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam do czynienia z BingoSpa, mimo, że reklamuje je dużo bloggerek :P


    OdpowiedzUsuń
  6. tej soli chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbowałabym jakieś sole do kąpieli czy do stóp od BingoSpa :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)