ŻEL POD PRYSZNIC, 200ML NONI CARE- recenzja

Witajcie:)

Dzisiaj recenzja czegoś dla ciała i ducha:) czyli o pewnym żelu pod prysznic, który otrzymałam na spotkaniu blogerek.





Chcecie dostać zastrzyk życiowych sił i energii? Jeśli tak, to ten odświeżający i orzeźwiający żel pod prysznic z jego aktywnymi, stymulującymi właściwościami jest dla Was. Naturalne ekstrakty z owoców papai, marakui i kiwi, a także soki z owocu Noni (Morinda citrifolia) i aloesu sprawią, że Wasza skóra będzie nawilżona i zrelaksowana, a poczucie świeżości i komfortu pozostanie na długo.
Żel posiada właściwości tonizujące, eliminuje zmęczenie i naprężenie mięśni.
Opakowanie: 200ml

Kosmetyk został stworzony na bazie ekologicznych składników roślinnych.

Składniki aktywne:
- sok z owocu Noni (Morinda citrifolia)
- ekstrakt z papai i aloesu
- ekstrakt z kiwi i marakui - See more at: http://pulanna.com.pl/pl/seria-garden-of-eden/84-zel-pod-prysznic-200ml.html#sthash.ErQgaNpS.dpuf





Moja opinia:
Żel znajduje się w ładnym, wygodnym w użyciu opakowaniu- tubce o poj. 200ml. Żel możemy bez problemu wydobyć. Konsystencja jego jest dość rzadka, lejąca się. Pachnie po prostu obłędnie, zapach owocowy z nutą pomarańczy oraz orzeźwiający, uwielbiam tego typu zapachy i dlatego w tym zakochałam się od razu. Dość dobrze się pieni i jest wydajny. Fajnie myje, odświeża. Żel wraz ze swoim pięknym zapachem fajnie relaksuje i dostarcza doznań dla ciała i zmysłów. Nie podrażnił mnie, nie uczulił ani nie wysuszył skóry.
Ja jestem jak najbardziej zadowolona ze stosowania tego żelu i polecam jeśli jeszcze go nie znacie:)




Cena: 22zł

11 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)