Zaproszenie na imprezę z okazji Święta Wojska Polskiego

Witajcie:)

Dzisiaj post może trochę nietypowy.
Chciałabym Was zaprosić na "imprezę" plenerową z okazji Święta Wojska Polskiego.
Jak co roku, w dniu 15 sierpnia 2014 roku w Dobieszowicach odbędzie się kolejna edycja Święta Wojska Polskiego. W tym roku dość specyficzna, bo połączona z inscenizacją wrześniowych walk.
Ja oczywiście tam będę.
Zapraszam Wszystkich serdecznie:))
Zwłaszcza jeśli ktoś mieszka na śląsku, zagłębiu ale również z innych województw:) Naprawdę warto- nie pożałujecie przybycia:))


4 komentarze:

  1. Dzięki za zaproszenie. Tylko szkoda, że nie będę mogła wziąć w nim udziału ponieważ, jestem na wakacji w Chorwacji.
    Zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie udana impreza :) Szkoda, że mam za daleko...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)