Przesyłka od everydayme :)

Witajcie Kochani :)
Właśnie wróciłam z poczty (wczoraj dostałam awizo na 2 przesyłki- 1 wiedziałam, że pewnie od everydayme a druga to zaskoczenie).

Jak się okazało obie przesyłki były dla mnie i obie były od everydayme :) dlaczego 2 i inne niż zamawiałam?nie  mam pojęcia ale miło z ich strony :)



Co prawda zamawiałam inny rodzaj i 1 ale nie będę narzekać skoro przyszły inne (też się kiedyś takie przydadzą) i w dodatku 2 szt ;)

Warto się zarejestrować na http://www.everydayme.pl/ co jakiś czas pojawiają się nowe próbki do zamówienia:)


A po południu zapraszam na recenzję 1 produktu od Coloris :)

26 komentarzy:

  1. też dostałam dwa pudełka. Ale uwierz, że wcale nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mimo, że musiałam iść na pocztę;)

      Usuń
  2. Ja dostałam jedno pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki;) ja mimo tego iż zamawiałam próbki z tej strony i tę paczuszkę co ty nigdy niczego nie otrzymałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale wysyłają listem zwykłym , więc czasem w magiczny sposób znika na poczcie :) też tak miałam

      Usuń
  4. Ja dostałam jedno, ale i tak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedno pudełko :D Ale spodziewałam się, że w paczuszce będzie pojedyncza sztuka, jak to bywa z próbkami, a nie cały, pełnowartościowy produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam jedno, akurat w czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki-ja mam z trnd te produkty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się tam nie dostałam.. a tu proszę nagle 2 paczuszki od everyday:)

      Usuń
  8. a ja mam właśnie awizo na 2 przesyłki zwykłe i może to to, bo zwykłą przesyłką raczej współprace nie przychodzą ;) po południu skoczę na pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja paczka też wczoraj do mnie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zamawiałam, ale fajnie, że trafiały się 2 paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostałam jedno pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpaski w modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja też już dziś dotarła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratki:) ja dziś jedno pudełko dostałam;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)