Wygraj sesję zdjęciową w stylu pin up !!!

 Lubisz uwodzić? Jeśli tak, na pewno pokochasz styl pin
up! Zainspiruj się naszymi kuszącymi stylizacjami lub
stwórz własną. Wyślij nam swoje zdjęcie i wygraj
niepowtarzalną sesję zdjęciową w magazynach
Viva i Party!





Więcej szczegółów oraz ankieta zgłoszeniowa tutaj ----> konkurs pin up    <------- oczywiście trzeba być zalogowaną na wizażu ;)

Do wygrania profesjonalna sesja zdjęciowa dla 3 Wizażanek z produktami Perfecta w stylu Perfecta Pin Up w magazynach VIVA i Party życie gwiazd:)

Konkurs  trwa w dniach 04.11 - 24.11.2013 r


POWODZENIA:)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja tam się nie nadaje ale może ktoś się zgłosi, dzięki tej informacji ;)

      Usuń
  2. poleciłam konkurs mojej bratowej, raz już wygrała :)

    ja odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)