dziś 3 przesyłki + zamówienie i prezenty:))

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj 3 przesyłki
1) 2 katalogi i cennik
koperta miała mnóstwo dziur i była zafoliowana, więc mogło tam być coś jeszcze..



2) 3 próbki perfum męskich


3) próbki tkanin :) i ulotka


A jak tam dziś u Was ? :))


MOJE ZAMÓWIENIE + PREZENTY:))
Niedawno odebrałam również moje zamówienie razem z prezentami, o których nic nie wiedziałam:)
Zamówienie pochodzi z pewnej akcji i w jego skład wchodzi: płyn do higieny intymnej 500ml, szampon 400ml i ręcznik biały 50x30cm (komplety były wysyłane losowo- ja np dostałam szampon do włosów farbowanych- będzie na później jak się pofarbuję:D )  i widocznie załapałam się na pierwsze 10 osób bo otrzymałam również kubek oraz smycz GRATIS:)) a za wszystko łącznie zapłaciłam tylko 13zł :)




9 komentarzy:

  1. Gratuluję przesyłek. Zapraszamy do Nas na konkurs beta- skin, wystarczy pare chwil :)
    http://zopiniuj.bloog.pl/id,338319944,title,Beta-Skin-wspolpraca-i-KONKURS,index.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jak wiesz 1 paczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiek- bloga obserwuję ale udziału w konkursie nie wezmę tym razem;)

    Artur- wiem :D "tylko" 1 -skromna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo skąd dostałaś męskie perfumy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy przesyłek:) Obserwujemy i liczymy na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje:)

    te męskie: http://uk.burberry.com/store/beauty-fragrance/brit-rhythm/#enter/signup

    OdpowiedzUsuń
  7. też od nich zamawiałam ale coś dla męża z ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie ten zestaw męski nie doszedł:( a miał być na prezent

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)