Cremobaza 30%

 Hej.

Co tam u Was w tym ciężkim czasie?

W czasach jakie obecnie panują warto jeszcze bardziej dbać o siebie, swoje zdrowie, tym bardziej o swoje dłonie, gdy musimy je częściej myć i dezynfekować różnymi płynami np na bazie alkoholu.

Dzisiaj pokażę Wam produkt (część z Was dobrze go już zna), który pomoże naszym dłoniom w tym trudnym dla nich okresie.

Zapraszam.


Cremobaza 30%, krem zmiękczająco-nawilżający z mocznikiem, 30 g
Krem zmiękczająco-nawilżający z mocznikiem, Cremobaza 30%

Pielęgnuje i zabezpiecza skórę.
Krem nawilża i wygładza miejsca, które są nadmiernie zrogowaciała, popękane.
Kosmetyk łagodzi skórę, a także pomaga zachować jej elastyczność.
Składniki aktywne: mocznik 30%.



Składniki/Ingredients
Aqua, Hydroxyethyl Urea, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Ammonium Lactate, Disodium Phosphate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate


Krem znajduje się w wygodnej w użyciu i poręcznej tubce.

Łatwo się rozprowadza, mimo iż jego konsystencja jest dość gęsta.

Szybko wchłania.

Ma bardzo delikatny zapach.

Jest bardzo wydajny.

Dobrze nawilża.

Świetnie nadaje się również na zrogowaconą skórę na łokciach oraz dla naszych stóp.

Jest dostępny zarówno w aptekach, jak i drogeriach, a cena również zachęca do zakupu bo to niecałe 10zł :)


Wad produktu nie zauważyłam, więc jestem jak najbardziej na TAK

3 komentarze:

  1. Już gdzieś mi się przewinął na blogspocie ten krem, ale nigdy go nie używałam. Bardzo lubię produkty z mocznikiem, więc może go kupię zwłaszcza, że zimą i jesienią mam ogromny problem z suchą skórą na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ta parafina, mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)