Denko kilkumiesięczne.. nie tylko hity ale też i buble

Hej.
Dzisiaj zapraszam na denko z kilku miesięcy ;)







1. Facelle płyn do higieny intymnej (jeszcze w starej wersji) - wydajny, przyjemny zapach, dobrze spełnia swoją rolę, nie wysusza, nie podrażnia. 
Jestem na TAK

2. LPM żel pod prysznic- bardzo lubię te żele, pięknie pachną, są wydajne, dobrze spełniają swoją rolę.
Jestem na TAK
3,4 Kolejne żele pod prysznic Isana- te wersje zapachowe również przypadły mi do gustu.



4. Eveline tusz do rzęs megasize- uwielbiam tusze Eveline, są wydajne, dają ładny naturalny efekt
Jestem na TAK

5. Avon żelowa maseczka do twarzy o zapachu hebaty- praktycznie nie dawała nic..
Jestem na NIE

6. BasicLab krem do rąk- delikatny zapach, wygodne opakowanie, wydajny, dobrze nawilża i odżywia.
Jestem na TAK

7. Ducray płyn micelarny- u mnie sprawdził bardzo dobrze.
Jestem na TAK


8. Bebeauty szampon- wydajny, dobrze myje ale nie obędzie się bez odżywki..

9. Maska do włosów Elfa Pharm- bardzo ziołowy zapach, nie każdemu może przypaść do gustu ( ja osobiście polubiłam), działanie też na plus :)



10. CD Deo atomizer- jak dla mnie ok.

11. Antyperspirant fit.friends- u mnie sprawdził się rewelacyjniee, szkoda, że już nie jest dostępny w sprzedaży:(

12. Rexona- całkiem ok.

13. AA balsam do ciała- średniak, ładnie pachnie, szybko wchłania ale to chyba tyle..




14. I moje ulubione szamponetki :)

3 komentarze:

  1. widzę kilka znajomych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :)
    Prowadziłam bloga od 7 lat i przypadkowo został usunięty. Niestety nie mogę go odzyskać, kontaktowałam się nawet z google. Lubię bardzo tworzyć, więc założyłam nowego : rilseeee.blogspot.com . Będzie mi bardzo miło za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)