Denko 07 2019

Hej.

Czas rozliczyć się z ubiegłym miesiącem.
Zapraszam na denko:)


1. Isana żel pod prysznic- żele Isana uwielbiam, ten wariant zapachowy również bardzo mi przypadł do gustu:)

2. Joanna multi Cream farba do włosów- kolor wyszedł nieco zbyt ciemny ale i tak jestem bardzo zadowolona, ponieważ farba bardzo dobrze pokryła siwe włosy, co dla mnie jest dużym plusem.





3. Wierzbicki & Schmidt odżywka - esencja odżywcza bezzapachowa 250 ml WS Academy

recenzja
https://swiatdzikuski26.blogspot.com/2018/10/wierzbicki-schmidt-odzywka-esencja.html

4. Alterra szampon do włosów- uwielbiam szampony alterra, ten również przypadł mi do gustu.

5. Alouette chusteczki nawilżane- bardzo fajne.


6. Cien zmywacz do paznokci- całkiem ok, dobrze zmywa.

7. Balsam do ciała perfumowany- ładnie pachnie, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy ale jest jeden duży minus- pompka, działa dobrze ale tylko do pewnego momentu.. gdy balsamu zostaje ok 1/3 opakowania, pompka nie daje rady nabrać produktu..


8. Biotaniqe Korean Beauty- rewelacyjna seria :)
Polecam


9. Isana szampon do włosów przetłuszczających się- dobrze oczyszcza, pięknie pachnie.

10. Cien krem do rąk zielona herbata
recenzja 

11. Neoglandyna- kolejne opakowanie ;)
recenzja

12. Isana sól do kąpieli o cudownym zapachu:) 
Ja jestem na duże TAK :)


A to efekt wyzwania, które sobie postawiłam w lipcu (zużywanie próbek), jak dla mnie jest ok- ponad 20 próbek mniej :)

7 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)