AA Ethnic Beauty Himalayan Ritual krem maska do rąk


Hej:))

Dzisiaj troszkę o pielęgnacji dłoni z marką AA :)




Ethnic Beauty himalajski rytuał pielęgnacyjny dłoni to połączenie kremu do rąk i odżywczej maski. Ekstrakt z ryżu himalajskiego regeneruje dłonie, a odżywcza baza z masłem shea i prowitaminą B5 przywraca komfort przesuszonej skórze rąk. Krem szybko się wchłania i pięknie pachnie. Składniki aktywne: Ekstrakt z ryżu himalajskiego nawilża, wzmacnia i regeneruje . Olej perilla poprawia jędrność skóry, stymulując produkcję kolagenu i elastyny . Ekstrakt z bambusa wzmacnia i odbudowuje płytkę paznokciową






Krem znajduje się w poręcznej, wygodnej tubce, zamykanej na klik i bardzo ładnej grafice. 
Na opakowaniu znajdziemy wszelkie informacje jak np skład.
Produkt jest o dość rzadkiej konsystencji ale ładnym zapachu.
Szybko się wchłania, pozostawia na skórze delikatny zapach.
Nie pozostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy.
To chyba tyle, co mogę o nim powiedzieć.
Niestety nie zauważyłam za bardzo żadnego nawilżenia itp.





7 komentarzy:

  1. jakoś ich produkty mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie nawilża, bo tego ja najbardziej potrzebuję :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie nawilża, bo wygląda bardzo kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nawet nie nawilża to mizerniutko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do nawilżania dłoni świetnie nadają się masła i oleje :) Dawno już nie miałam dobrego nawilżającego kremu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie ma co sie interesować tym kosmetykiem..

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)