Oriflame Zestaw upominkowy Divine


Hej.
Dzisiaj przedstawię Wam w skrócie 2 produkty, wodę toaletową oraz krem do ciała o takim samym zapachu.




Zestaw idealny dla wyrafinowanych i czarujących kobiet, które potrafią zrobić wrażenie! Woda toaletowa i krem do ciała o boskim zapachu Divine w eleganckim pudełku - ekskluzywny zestaw podarunkowy z limitowanej kolekcji. Otul się zmysłowym zapachem płatków orchidei, drzewa sandałowego i piżma.







Woda toaletowa Divine dla kobiety, którą urzekną naturalne nuty bambusa, płatków fiołka i bluszczu. W samym sercu zapachu odkryjesz czarujące akcenty orchidei przechodzące w zmysłową harmonię białego piżma i drzewa sandałowego.



Wysoka, smukła buteleczka o eleganckim wyglądzie

Zapach świeży, rzeźki niczym morska bryza.
Zapach utrzymuje się na ciele co najmniej kilka godzin.
Aromat nie jest drazniacy, duszacy i nie wywołuje migreny, jak to bywa w przypadku innych , bardziej mocnych zapachów.
Ja jestem na tak :)







Perfumowany krem do ciała Divine
Luksusowy, nawilżający krem do ciała wzbogacony ekstrawaganckimi nutami Divine. Kwiatowo-drzewno-owocowy zapach jest niczym święto kobiecego czaru. W sercu kompozycji pulsuje magiczny aromat płatków orchidei.



Krem o przyjemnej konsystencji, dobrze się rozprowadza, szybko wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.


Jak widzicie ja oba produkty dostałam w eleganckim opakowaniu, więc w sam raz nadaje się na prezent ale każdy produkt możemy kupić również oddzielnie :)


5 komentarzy:

  1. zapach bardzo chętnie bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka przyniosła raz ten zapach do pracy, ale mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno, dawno, dawno miałam okazję poznać ten zapach. Byłam z niego zadowolona, chociaż z trwałością było średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ta wodę nawet ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)