Elvie summer joy- ciesz się latem nawet zimową porą :)



Hej:)
Dzisiaj będzie pachnąco, zmysłowo..a to za sprawą aż trzech produktów o takim samym zapachu od Oriflame. Kosmetyki tej marki są mi mało znane, więc ciężko mi było się na coś zdecydować z samego opisu zapachu ale w końcu mój wybór padł na Elvie Summer Joy.



Dni szwedzkiego lata są długie i pełne słońca. Elvie Summer Joy celebruje wyjątkowe uczucie radosnej energii. Dzięki świeżej, musujące nucie gruszki, specjalnie opracowanemu akordowi mniszka w sercu kompozycji i malinowemu w jej bazie, ten kwiatowo-owocowy zapach daje ekscytujące wrażenie, że twoje marzenia mogą się spełnić.


Produkty, które Wam dzisiaj przybliżę to woda toaletowa, żel pod prysznic i balsam do ciała.



Na początek woda toaletowa.
Oczywiście najpierw mamy kartonik, a następnie znajduje się szklana buteleczka.
Przyznam szczerze, że buteleczka bardzo mnie zaskoczyła swoim kształtem, pierwszy raz się spotkałam z takim, na początku jakoś dziwnie mi się ją trzymało w dłoni ale po kilku użyciach przyzwyczaiłam się i nawet było wygodnie ją używać.
Spryskiwacz działa bez zarzutu, dobrze rozpyla i wydobywa odpowiednią ilość produktu.
Sam zapach na początku wydawał mi się odrobinę mdły ale z czasem to przeszło.
Zapach utrzymuje się do kilku godzin. Nie jest bardzo intensywny ale wyczuwamy w nim nuty, o których mówi producent.

Czy zapach jest idealny tylko na letnie dni? Niekoniecznie, owszem fajnie się sprawdzi w czasie letnim ale myślę, że teraz również jak najbardziej ( ja osobiście lubię używać "letnich zapachów" w chłodniejsze dni.









Balsam do ciała znajduje się w poręcznej wygodnej w użyciu tubce.
Posiada przyjemną, delikatną konsystencję, nie jest zbyt gęsty ani zbyt rzadki. 
Łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, nie pozostawiając tłustej ani lepkiej warstwy na skórze.




Żel również znajduje się w wygodnym w użyciu opakowaniu. Przyjemna konsystencja.
Dość dobrze się pieni, jest wydajny, łatwo się spłukuje, a podczas kąpieli możemy cieszyć się cudownym, letnim, orzeźwiającym zapachem.


Całe trio świetnie się uzupełnia a my możemy cieszyć się dłużej pięknym zapachem


Polecam:)
Zapraszam

2 komentarze:

  1. chętnie bym wypróbowała zapachy, kuszą mnie i to bardzo :D Ale jakoś nie mam okazji poznać ich. żałuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wielu blogach widziałam już ten zapach. Nie znam go, ale flakon ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)