ONLY BIO Żel do mycia ciała regeneracja



Hej Kochani.
Co tam u Was?
U mnie nieciekawie bo będą konieczne zmiany ale może to i dobrze.
Tylko niestety jestem za bardzo uczuciowa, za bardzo przywiązuję się do ludzi i miejsc, takim ludziom nie jest łatwo.. ale cóż poradzić.
Dzisiaj przedstawię Wam żel do mycia ciała od OnlyBio.



98,95% składników pochodzenia naturalnego
Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Olej ze słonecznika poprawia zdolności regeneracyjne, wzmacnia naturalną barierę ochronną, dzięki zawartości antyoksydantów zapobiega starzeniu skóry. Bez szkodliwych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, barwników, syntetycznych kompozycji zapachowych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

Składniki/ INCI: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Sodium Surfactine, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool.






Moja opinia.
Żel znajduje się w ciemnej, szklanej buteleczce z wygodną w użyciu pompką. Wiadomo, że skoro to szklane opakowanie to musimy nieco bardziej uważać by go nie upuścić na twarde podłoże ;)
Przyjemna, żelowa konsystencja. 
Produkt posiada delikatny, ziołowy zapach.
Delikatnie się pieni i jest średnio wydajny.
Chociaż jak na opakowanie 250ml pojemności to wydajność nie jest jeszcze najgorsza.
Dobrze myje, nie wysusza skóry, nie podrażnia.



Cena 26,99 PLN


8 komentarzy:

  1. Ja bym bulę sopbie zostawił ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie łagodne produkty myjące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak żel słabo się pieni. Akurat do takich kosmetyków nie przywiązuję większej wagi i nie muszę mieć naturalnego składu. Bardziej stawiam na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą tylko na lepsze, czego Ci bardzo życzę :) Żelu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty tej marki, a żel miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w zapasach szampon i odżywkę od nich! Bardzo mnie ciekawią :) żelu nie znam i w sumie dla mnie żel pod prysznic nie musi mieć super składu, ale może, jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Początokowo fajnie się u mnie sprawdzał, a potem zaczął uczulać ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele do mycia ciała kupuję raczej ze względu na zapach i oczyszczanie, nie do końca poszukuję idealnych składowo, ponieważ nawilżania itd wymagam później od balsamu.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)