INDYJSKI OLEJEK MORINGA DO CIAŁA, TWARZY I WŁOSÓW: REGENERACJA-ODŻYWIENIE


Hej.
Chyba już wiecie jak trudno mi się przekonać do olejków, czy to do włosów, czy do ciała.. no po prostu są dla mnie za tłuste:P 
Tak czy inaczej przeglądając moje zbiory jakiś czas temu okazało się, że mam kilka olejków, więc zabrałam się w końcu za ich zużywanie.
Dzisiaj będzie o jednym z nich, a mianowicie "Bogactwo olejków" od Kolastyny.
Jak się sprawdził?


Pielęgnuje skórę i włosy, zapewnia odżywienie, nawilżenie i poprawę elastyczności
składniki: olej moringa, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, olej makadamia  
bez parafiny, bez konserwantów, bez silikonów                                          
lekka, nietłusta formula   



Multifunkcyjny regenerująco-odżywczy olejek KOLASTYNA doskonale odżywia skórę, zapewniając jej optymalne nawilżenie. Wyjątkowa kompozycja drogocennych olejków: mitycznego olejku moringa, ze słodkich migdałów, jojoba i z makadamii zapewnia skórze niepowtarzalne doznania. Doskonały w pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Dzięki lekkiej nietłustej formule zapewnia komfort w stosowaniu.                                                                                                                                                         REZULTATY: Twoja skóra jest odczuwalnie nawilżona i ujędrniona, poprawie ulega jej elastyczność, a zmarszczki zostają wyraźnie wygładzone. W przypadku zastosowania produktu do pielęgnacji włosów - zyskują one jedwabisty dotyk i połysk.



INDYJSKI OLEJEK MORINGA DO CIAŁA, TWARZY I WŁOSÓW: REGENERACJA-ODŻYWIENIE



Moja opinia:
Olejek stosowałam przede wszystkim do ciała ale zdarzało się również do włosów.
Produkt znajduje się w wygodnej w użyciu, poręcznej buteleczce z atomizerem, który działa bez zarzutu.
To prawda ciągle nie przekonałam się do olejków ale za to zapachy olejków uwielbiam, w tym przypadku również tak było. Piękny zapach słodkich migdałów mnie urzekł.
Olejek łatwo się rozprowadza i co najważniejsze szybko wchłania, co mnie bardzo cieszy oraz nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.
Skóra staje się milsza w dotyku, bardziej miękka i odżywiona.

Natomiast jeśli chodzi o włosy to niewielką ilość olejku rozprowadzałam na suchych włosach (głównie na końcówkach) , włosy stały się miękkie, nie puszące  i co najważniejsze nie były obciążone i nie wyglądały na tłuste.


5 komentarzy:

  1. Ciekawy jest ten olejek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz i intensywnie uzywam olejkow. I na cialo i na wlosy. Jestem w ciazy i taka pielegnacja wrecz wskazana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jak nie pozostawia tłustej warstwy, lubię jak olejki się szybko wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jest lekki to pewnie fajny:) z tej marki dawno nie kupowałam nic

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)