Mydło Marsylskie kwiat pomarańczy -zielona herbata od Atelier Natury - współpraca

Witajcie Kochani:)

Dzisiaj przedstawię Wam moją kolejną współpracę i produkt jaki otrzymałam:)
Od jakiegoś czasu zainteresowały mnie mydełka naturalne, ręcznie robione itd, kto wie może i ja kiedyś spróbuję zrobić mydełka i może przez jakiś czas będzie to moje nowe hobby;)
Ale do konkretów:P

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Atelier Natury


W http://ateliernatury.pl/ znajdziesz kosmetyki naturalne, produkty ziołowe, ale też porady, ciekawe artykuły i motywację do świadomego dokonywania wyborów.

Oto moje mydełko:





Zapach jest po prostu obłędny:)) zakochałam się w nim od pierwszego niuchnięcia- w tym przypadku zaraz po otwarciu koperty- od razu było czuć ten zniewalający aromat:))
z wielką przyjemnością przetestuję to mydełko:))

Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania:)

A zapomniałabym;) do przesyłki był dołączony cukierek- sopelek:) dziękuję te cukierki również bardzo lubię:)
Osoba, która pakowała przesyłkę w 100% trafiła w moje gusta co do zapachów (mydełka) i słodyczy:) Dziękuję;)

15 komentarzy:

  1. Gdy czytasz tytuł jako "mydło malarskie", a nie "mydło marsylskie" to znak, ze trzeba odejść od komputera...
    Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jest coś takiego jak mydło malarskie? ;)
      dziękuję

      Usuń
  2. Gratuluję fajnej współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kochana nowej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Też mam takie mydełka, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak miłej współpracy. :) Jestem ciekawa tego mydełka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) na razie mogę powiedzieć, że pachnie cudownie:)

      Usuń
  6. uwielbiam mydełka naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie mydełka ;)
    Super współpraca :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)